Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här är en som ÄLSKAR Lindex o deras barnkläder. Bättre en många andra o så fina. Köpte jätte fina jeans o en retro tunika till Ella häromdagen. Nu är hon tuffast i stan

• Mollymajs

Jag ska faktiskt till Lindex i o-hamn imorgon kasnke ska kläma litepå overallen o köpa den o om ell ainte kan ha den kan ja sälja den dyrt till den som blivit utan Va kostar de och vilken stl finns de i?

• Mollymajs

Jaf gillade inte Lindex innan men ja va aäldrig där innan Ella födes. kändes som en tant butik Men nu händer att tom ja kan hitta nåt fast mest blir det till Ella.

lollypop skrev 2007-09-05 22:19:19 följande:
    Har ALDRIG gillat Lindex tidigare När mina stora pågar var mindre handlade jag ALDRIG där!Fula, dåliga och dyyyra var dom på den tiden Men nu, sedan nåt år, ligger dom lätt  högt upp i topp på min favvolista
  • Mollymajs

Jag har en blommig body med röda blommer från Lindex som oxå blev jätte blek efter 1.a tvätten men tänkte faktiskt inte att det kunde gå o reklamera Sen krymte ärmarna .Men det är det ända som blivit dåligt som jag köpt där. När Ella va nyfödd hada jag nog alla randiga omlottbodys i olika färger o då va det inga tryck på de heller som ja tror dte är nu

• Mollymajs

Ja vi kan shoppa loss när vi vill på dygnet Ja har ofta hadlatt där om ja vill ha nåt o inte orkar leta om det vart slut i butiken ja kollat i.

Mollymajs skrev 2007-09-05 22:39:33 följande:
    Jag har en blommig body med röda blommer från Lindex som oxå blev jätte blek efter 1.a tvätten men tänkte faktiskt inte att det kunde gå o reklamera Sen krymte ärmarna .Men det är det ända som blivit dåligt som jag köpt där. När Ella va nyfödd hada jag nog alla randiga omlottbodys i olika färger o då va det inga tryck på de heller som ja tror dte är nu
  • Mollymajs

Någon skrev idag på fm o o byta en stjärnbody som tappat färg. Skrev om det även igår. ja nämnde då att ja hade en blommig body som tappat all den röda färgen vid 1.a eller 2.a tvätten den köptes i våras nån gång me nhar inte använt den mer en 2 ggr max. Jag tog med den till Lindex idag för o höra om den skulle bli så. Jag fick pengarna tillbaka direkt. De hade visserligen inte fått in reklamationer på den innan men s åskulle det inte va. Det bästa av allt är att den var i stl 74 som tjejen växt ur för ett tag sen och nu kunde ja köpa en fin klänningstunika i 86 istället Inga problem alls att reklamera.

• Mollymajs

Om det är den äpplettröjan jag tänker på så finns den på hemsidan .tjej 86 o uppåt Jätte fin. klämde på den idag men fanns tyvärr int ei 86 :-´(

• Mollymajs

Hur länkar man till ett speciellt plagg på en hemsida? Har försökt ibland men blir bara error. Vill visa vad ja kom hem med i veckan

• Mollymajs

Hi, hi tror ja vet nu men mysko att det bara blev error häromdagen.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=624946&parentid=0&color=603264&NewView=true

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=652888&parentid=0&color=624528&NewView=true

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=683905&parentid=0&color=457090&NewView=true

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=825510&prodid=690554&parentid=0&color=687944&NewView=true

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=683999&parentid=0&color=603224&NewView=true dessa har vi inte men ska köpa när ja hittar de i 80 va tyvärr slut idag

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)