Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag har gjot det i de flesta butiker och det har alltid gått utom en gång så de borde gå. Kapphl har vad jag vet bara krav att deras logga ska finnas på lappen stl lappen alltså. Lindex brukar det inte heller va några problem med. Jag är kass på o spara kvitton så ja har bytt mkt
    Princess Leia skrev 2007-11-03 13:14:08 följande:

Kan man byta kläder som man inte har kvitto på?? Har fått i present.
  • Mollymajs

Va på Lindex idag o fyndade en tomteklänning o luva för 49 kr. Kanon o ha till julkorten. det bästa är att den är i stl 86/92 så den lär funka även nästa år

Fanns både lucialinnen, tomdedressar, tomteklänningar och pepparkaksklänningar för 49 kr st.

• Mollymajs

Ja vet inte det satt röda 49 kr lappar över ordinariepriset som va 99 kr. Tänkte inte på o fråga varför de va nedsatta då de precis stängde o motade ut folket i butiken. Det va i kalmar. Men det borde ju gälla överallt.

solida skrev 2007-11-04 18:19:45 följande:
    Oj! Var det nåt specialpris just idag eller har de alltid för 49? I så fall ska jag defintivt köpa en tomtedräkt till sonen där. På alla andra ställen kostar de minst 99 men oftast mer än så.
  • Mollymajs

Det finns på tjej avdelningen i 86 och uppåt om 80 på baby är för litet. Tror ja såg de även på hemsidan förut. 229 kr kostar de. kanon söta på.

lillronya skrev 2007-11-19 22:35:17 följande:
    Tjena gänget!Kommer ni ihåg om hängslejeansen till småtjejer gick upp till 80 eller 86?På hemsidan finns de bara upp till 80, men jag vill ha 86!De flesta andra kläderna finns ju upp till 86...
  • Mollymajs

Nån som vet om det funkar o beställa ta 3 för 2 kläder på nätet och använda rabatten köp för 400 o få 100 kr rabatt.

• Mollymajs

Tack Kanon att det funkar

Pyan skrev 2007-11-27 19:49:52 följande:
    Ja, det funkar!
  • Mollymajs

Hittade på min H&M rabatchek eller på pappret den sitter på en notis om att det är 10% den 29 november. Nån som vet om den gäller även online eller bara i butik. Står inget om det.

Nu är en massa fint beställt från Lindex Fast det fanns inte allt ja ville ha så ja beställde lite annat ja egentligen inte ville ha för o komma upp i 400 för i få rabatten så kan ja ju byta till nåt annat i butiken sen Man får va lite smart ibland när man är ute i sista stunden.

• Mollymajs

Va fina kläder de sänkt för oss mammor tyckar jag på webben Ska testa koden här över o shoppa lite till

• Mollymajs

Mmmmm va surt det va. av 4 toppar ja skulle ha fanns ju bara en Mén den fick jag och med rabatten behövde ja bara sen betala 19 kr Det va exp avgiften. så nu är ja fin till jul då det va en röd topp

miniGrynet skrev 2007-11-28 21:59:38 följande:
    Jag tyckte också det, men när jag hade lagt dom i varukorgen idag på dan (precis när jag fick mailet ifrån dom om paketet och de sänkta priserna) så fanns de inte kvar stod det. Så det gick inte att beställa. Slutsålda. Jätteunderligt!
  • Mollymajs

Jag handlade på koden i inlägg 7476 igår kväll. vet inte va datumet är för koden men den gav 50 kr rabatt.

• Mollymajs

Ingen som har köpt eller kollat på dessa byxor. ja tycker de ser fina ut på bilden men har inte sett de i min butik ännu. Ska kolla imorgon om de nu ÄNTLIGEN börjat med söndags öppet inför jul.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1152320&parentid=0&color=928438&NewView=true

• Mollymajs

Inte min tjejs heller egentligen men tycker ändå rött är fint o tror ja kan vänja mig vid det Det rödaste hon haft innan är väl förra årets julklänning

Line80 skrev 2007-12-01 22:04:15 följande:
    åhh va snygga dom va, synd att dom bara verkar finnas i rött dock.. det är inte dotterns färg tyvärr.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)