Inlägg från: Mammanseko |Visa alla inlägg
  • Mammanseko

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag stod och höll i en 74 men ahde verklgien behövt en 80 istället! De var slut i 3 butiker här i Uppsala.

• Mammanseko

Det är ju sjukt att folk betalar så mycket för den också!Den har ju precis kommit i deras kollektion så det lär ju komma ut nya inom en tid.

• Mammanseko

Nehä, vad tråkigt! Man tycker ju at de borde vilja sälja mycket av sina saker och då borde de ju ta in mera.

• Mammanseko

Då var det verkligen tråkigt! Höll i en 74 igår, kanske skulla ha köpt den nu när vissa säger att den itne finns i stl 80.
    Jaja, inte hela världen! Fick några fina bodysar med mig hem som tröst!

• Mammanseko

Kollade på den gråa overallen också på den första affären jag var på men åkte vidare i hopp om att finna molnisen!

Tänk så hysterisk man kan bli för en jäkla overall!?

• Mammanseko

Tyckte den gråa overalle navr mycket finare nu på bild än vad jag tyckte när jag höll i den men då hade jag ett babyskydd hängandes på armen men min 9 kg tunga dotter i.

• Mammanseko

Jag beger mig nog till Lindex och köper en grå overall istället eftersom molnoverallen inte kommer mer.

• Mammanseko
    NovasMam skrev 2007-09-07 18:29:44 följande:
    inte jag heller =)
    får kanske slänga ut molnet på tradera annars å förhoppningvis få tebaka det jag fick lägga iaf å kanske tom ordinarie =)
    Vad har du för storlek på molnoverallen?
  • Mammanseko

Jag är också ny i denna tråd men trodde inte att det fanns någon innan.

• Mammanseko

Jag upplever Lindex som breda vilket passar min dotter perfekt! hon är rund och tex H&M har alldeles för smala kläder.
    Tycker Lindex har stora storlekar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)