För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Jag stod och höll i en 74 men ahde verklgien behövt en 80 istället! De var slut i 3 butiker här i Uppsala.
Jag stod och höll i en 74 men ahde verklgien behövt en 80 istället! De var slut i 3 butiker här i Uppsala.
Det är ju sjukt att folk betalar så mycket för den också!Den har ju precis kommit i deras kollektion så det lär ju komma ut nya inom en tid.
Nehä, vad tråkigt! Man tycker ju at de borde vilja sälja mycket av sina saker och då borde de ju ta in mera.
Då var det verkligen tråkigt! Höll i en 74 igår, kanske skulla ha köpt den nu när vissa säger att den itne finns i stl 80.
Jaja, inte hela världen! Fick några fina bodysar med mig hem som tröst!
Kollade på den gråa overallen också på den första affären jag var på men åkte vidare i hopp om att finna molnisen!
Tänk så hysterisk man kan bli för en jäkla overall!?
Tyckte den gråa overalle navr mycket finare nu på bild än vad jag tyckte när jag höll i den men då hade jag ett babyskydd hängandes på armen men min 9 kg tunga dotter i.
Jag beger mig nog till Lindex och köper en grå overall istället eftersom molnoverallen inte kommer mer.
Jag är också ny i denna tråd men trodde inte att det fanns någon innan.
Jag upplever Lindex som breda vilket passar min dotter perfekt! hon är rund och tex H&M har alldeles för smala kläder.
Tycker Lindex har stora storlekar.