Inlägg från: Mammanseko |Visa alla inlägg
  • Mammanseko

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Min dotter är 4½ måand och ahr stl 74. Hon väger 9 kg.

• Mammanseko

Vi lyckades få tag på en Molnis i Arlanda Stad. Bor i Uppsala men de har tagit slut i alla 4 affärer här!
    Jag är helt överlycklig!

• Mammanseko

Princess Leia skrev 2007-09-09 15:20:41 följande:

Hej vet du om den fanns i strl. 74 i Arlanda stad? jag ångrar nu att jag köpte en i strl.68 då vi har en vinteroverall i den strl. helt ny inköpt på Lindex, brun med grönt foder. Hmm dom går i samma färger.  Tänkte inte på det när jag va där igår och köpte den. Du kanske kan skicka telnummret dit i min inbox så kan jag ringa dit och fråga själv. Det står på ditt kvitto. mvh pl
    Ingen aning om de hade i stl 74, vi ringde bara dit och hämtade sedan från kassan. Gick aldrig ner och kollade men skickar ett pm med numret dit!
  • Mammanseko
    Gu vad ni skriver! Man hänger ju inte med alls!

Ska väl gå och kika på Lindex när barnbidraget kommer, har ju köpt molnisen nu så man vart lite lugn efter det!
  • Mammanseko

NovasMam: Har du fått tag i den grå overallen med L på bröstet?

• Mammanseko

NovasMam skrev 2007-09-11 12:33:20 följande:

jaaa jag la undan en idag men måste fundera nån dag... den såg såååå fin ut på bilden men jag tyckte inte den va lika snygg i verkligheten.. åsså tyckte jag luddet liksom va så hårt... hrmmmmm.. så vi får la se va det blir!
    Jag upplevde inte heller att den var lika snygg i verkligheten som den gör sig på bild!
    Tycker du ska behålla molnisen!
  • Mammanseko

Det är 19! molnoveraller ute på tradera! Helt otroligt!

• Mammanseko

Jag har fått en rabbatcheck på 50 kr eftersom jag gick med i Lindexklubben men undrar om den gäller som en del av betalningen för t3b2? Eller är t3b2 redan ett erbjudande i sig? Någon som vet ananrs får jag maila kundtjänst!

• Mammanseko

Ja en en check kan man säga. Värdebevis 50 kr står det på den.

• Mammanseko

Vad kostar stuprörsjenasen på H&M? De var verkligen snygga!

• Mammanseko

Snorky skrev 2007-09-18 13:35:16 följande:

det skrev jag i bildtråden... 79:50
    Oj, usräkta. Kollade där flera gånger för att vara säker men missade det visst!
    Ber så hemskt mycket om ursäkt om min tjatighet!
  • Mammanseko

Men herregud. Varför måste det alltid bli så dålig stämning på detta forum!? Ingen klarar ju av en vanlig disskusion! Trist!

• Mammanseko

Här ska vi ta en tur till Lindex imrogon! Ska in och nalla lite pengar från sambon imorrn då fp inte kommer förrän på torsdag för mig!

• Mammanseko

Tycker molnoverallerna är ganska så smala.

• Mammanseko

Åhh, idag fick jag min första rabattkupong från Lindex! En jacka till fröken ska inhandlas!

• Mammanseko

Balongbyxorna och bodysarna som flera av er köpt i två-pack, upp till vilken storlek finns dessa?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)