• Mstery

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

åh herregud jag måste ha molnoverallen!!!! hur mycket kostar den??  står säkert i tråden men nu är jag lite lat här

• Mstery
    NovasMam skrev 2007-09-07 18:17:23 följande:
    199:-
    tack för svar.. tror att du bara kan använda kupongen en gång. fast du lär ju få byta overallen till en annan för samma ord pris.nu fick du nog 2 olika svar jag vet faktiskt inte
  • Mstery
    loveliva skrev 2007-09-07 18:42:42 följande:
    Man behöver ju inte svära å leva rövare om man inte vet hur det ligger till
    haha
  • Mstery

nu har jag lagt undan molnoverallen *yeeey* mailade kundtjänst om vart den fanns..projeekt... nån som vet hur den är i storleken??  hoppas att den är lite stor. tror ni 62 blir bra till en som är född för 2 veckor sen?

• Mstery

Nu har jag köpt molnoverallen, trodde att det skulle vara en höst/vår overall. Hoppas att det inte blir för svettigt med den i vinter då. Nöjd är jag iaf..fast öppningen på den var väll inte den smartaste till små barn

• Mstery
    Paulai skrev 2007-09-12 09:15:35 följande:
    Jag har letat efter velourhängslebyxorna i två städer och på Lindex-nätbuik, men inte hittat dem nånstans...De är ju bara så fina! Var säljs dem?? Nån som vet? Vilka storlekar finns de i?
    maila kundtjänst?
  • Mstery

jag undrar samma som mollan... ska in till stan snart och leta.. lindex kundtjänst vill ju inte svara så dom kan man inte fråga

• Mstery

mollan nu

jag såg velour overallen i stan.. tror det var på kungsgatan.  molnbodyn finns inte i gallerian, kungsgatan, sergel iaf.. tror inte dom fått in dom än.

fyndade lite rea i gallerian. ska lägga upp bilder i bildtråden sen

• Mstery
    Line80 skrev 2007-10-01 19:41:44 följande:
    åh fina fynd du gjorde. de där tajtsen måste jag ha.. fanns det många kvar i strörre storlekar tro?
    fanns ett par i 92 vet jag och sen var det kanske 2st till men dom vet jag inga storlekar på.. det var mini rea men alla plaggen var för 39kr.. lindex i gallerian
  • Mstery
    dalkulla85 skrev 2007-10-01 21:36:58 följande:
    Brukar läsa lite nu och då och inspireras.Men har en fundering, är ute efter en rosa/brun mössa men det verkar vara dåligt med sådana. Vet att Lindex har en modell, men den gillar jag inget vidare, någon annan som vet om det finns någonannanstans?Dottern är snart 5 månader ska tilläggas.
    kollat hm? har för mig att jag sett en där
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)