• Morty

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop: Åhhh, så söt hon är!!! Önskar så att man haft en liten plutt igen. Overallen är ju underbar.

• Morty

Åååååh, lila plyschisar! Hoppas de har på något av de Lindex jag ska till i helgen. Fast man kanske inte ska vänta ända tills på lördag. alla här har väl shoppat slut på dem tills dess....

• Morty
    Morty skrev 2007-09-06 22:10:01 följande:
    Snorky: Finns en del storlekar på deras hemsida iaf.
    Hmmm....missade skriva STORA storlekar.
  • Morty
    Snorky skrev 2007-09-06 22:13:14 följande:
    jo, jag vet att det finns på hemsidan, men hade tänkt slippa beställa där... men om jag inte hittar de imorrn i Enköping så får jag väl beställa...
    Aha, hoppas du hittar dem på stan!
  • Morty
    Snorky skrev 2007-09-07 13:52:06 följande:
    Här är min lindex-skörd för dagen! Har rännt på Lindex 3 dagar i rad nu, men äntligen har jag allt jag vill ha i rätt storlekar!
    Skoj att du fick tag på allt! Plyschisarna ser helmysiga ut. Ska alldeles strax sluta och bege mig in till Malmö. Får se hur många Lindex jag får besöka.....
  • Morty
    maruttan skrev 2007-09-07 18:57:53 följande:
    Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja! Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxorIngen som ska till Lindex i helgen?
    Fanns de svarta på flick eller pojk? Jag vill gärna hitta svarta velour, men däremot hade de nog precis hängt ut de bruna velourdressarna där jag var för där fanns ett gäng sådana.
  • Morty

Hur upplever ni de vanliga lila/svarta velourbyxorna i storlek. Små, stora eller helt enkelt normala på längden?

• Morty
    Alexa skrev 2007-09-07 21:00:14 följande:
    SNäppet korta på längden tycker faktiskt jag... Min dotter som oftast har 98 på byxor köpte jag 104 till... Men ångrar att jag inte tog 110...
    OK, då får jag kanske försöka få tag på svarta 98:or till sonen. Han verkar ha korta ben så många 92:or är aslånga till honom Fick tag på lilavelourisar till dottern men inte hunnit prova dem på henne.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)