-
japp, från 86.Mollie skrev 2007-09-14 10:49:39 följande:Gaa de där veloursnickisarna var ju uuurfina, men de finns bara i större storlekar va?
-
Har läst här i tråden att en del satt i gummiband vid foten.Mollie skrev 2007-09-14 10:53:20 följande:Nästan så man skulle köpa och lägga undan nu... SOnen har 74/80 nu... Så det kommer ju passa snart!
-
Ser att någon/några har turen att få påfyllning av bruna velourbyxor (86 -122). Hoppas på att de får det på något av de Lindex runt om här där jag bor. Letar å letar efter ett par 98:or.
-
Ni pratade om några ugglekläder innan. Är det tröjorna på 86-122 u rött & brunt så har jag dem i galleriet. Är ej PLUS-medlem så om någon vänlig själ vill så får de gärna lägga in den i Bild-tråden.
-
philmKarin: Åh, den orange-flum är sååå snygg. Köpte den i grön och cerise till dottern för hon 'behöver' ha starka färger. Själv älskar jag brunt och oranget!!!
Hoppas du hittar den i rätt storlek snart.
-
Ja, jag har även den röda/cerisa med gröna kanter.Snorky skrev 2007-09-15 20:30:41 följande:jag har lagt in den bruna med cerise halsringning... men du kanske har den som är tvärtom?
Eller dottern kanske jag ska säga.
-
Tack! Du är en ängel!!!Snorky skrev 2007-09-15 21:00:05 följande:Morty: Fixat
-
Varför envisas de med att sätta pluppar under foten på strumpbyxor? (antislip) Hittade fina som jag ville köpa till dottern på Lindex, men så såg att där var pluppar. Då faller de bort direkt.
Kan förstå att de har så på baby, men inte på de 86 - 122.
-
Fast jag har hört att det inte är bra att ha det i skor för då 'fastnar' strumpan och foten kasar runt. Det var i någon skoaffär de sa så. Fast det kanske bara är en av dessa 'myter' man hör!!!???yaaniz skrev 2007-09-15 22:59:31 följande:Jag tycker det är super att det finns det på sockor och sånt i den strl, det är ju då dom springer som mest och risken finns att dom halkar. då är det jku bra med det :)
-
Kika på inlägg 2151 som Snorky skrivit. Hade för mig att jag blivit avrådd att köpa med halkpluttar på.miniGrynet skrev 2007-09-16 09:48:31 följande:Jag eftersöker såna på baby-avdelningen, men där finns det minsann inte!Dottern kan ju inte gå utan såna då halkar hon bara, så hon får ha små strumpor med halk-pluppar på utanpå. Så jag blir bara glad! Gör det nåt då, om dom sitter där menar jag?