Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr.

Jag tycker dom har dåligt utbud på dessa, det fanns ett enda par bruna när jag shoppade sist o dom hade fått in massa andra kläder men där var det soprent.

Men jag shoppade massa andra fina kläder. Mig stör det inte att dom har en hel del kopior men jag tycker inte om när man nästa kopierar rakt av. Det enda plagget som verkligen irriterat mig är den grå klänningen med vita prickar o rosa kantband. Vore jag Molos tillverkare skulle jag gå i taket.

Men i övrigt älskar jag deras kläder ffa "ta 3 betala för 2" som är underbara baskläder att ha o leka i och matcha till lite dyrare kvalites bodys osv.

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • gosmamman
    Snigelina Ja där dom så uppenbart kopierat är det störande, att ta inspriation frå andra tycker jag däremot är helt ok. Men just de där Moli kopiorna tycker jag e föööör irriterande.
  • gosmamman
    lillaG den är ju jätte snygg :o) passar ju perfekt med den gröna dunnis mössan till :o)
  • gosmamman

Jag såg velourhängsel byxorna, jätte fina men 86 e för stort för minstingen och dom som fanns i 104 skulle jag aldrig sätta på min 4åring, snacka om att hon skulle se ut som en jätte baby. Skulle inte anv till barn större än stl 92.

Jag har också funderat över velor byxorna för större barn på "ta3bet2" om dom tar in fjutt lite för jag har kollat i minat 4 olika lindex affärer och jag har bara sett 1par mörkrosa och 1par bruna, det är allt.
    Hoppas dom är på ingång.

• gosmamman
    zasata jag brukar inte gilla kappahls barnkläder men dom byxorna var ju jätte fina
  • gosmamman

Förra veckan köpte jag ett par jeans i strl 74 till min 10mån tös. Dom var raka i modellen och hade en liten svamp på lappen bak.

Dom var jätte fina och sååå mjuka.
    Har tvättat dom 1gång och anv 2ggr och idag gick dragkedjan sönder Skrikandes så jag måste byta dom. Hoppas det bara var mina för jag vill ha likadana igen.

• gosmamman
    0love0 ja stjärnkläderna är unisex, tycar iaf jag. Vissa vill ju inte rött på sina pojkar men jo Unisex är dom. Röd eller marinblå botten med vita stjärnor.

Några randiag med stjärna på också.
  • gosmamman

Är det någon som vet om legginsen Lindex har på ta3bet2 finns/kommer i svart??? Då menar jag både dom med stjärnan för småttingar och dom för lite större i strl 86 och uppåt??

Skulle ha ett varsitt par åt töserna (strl 80 och 110)

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06
  • gosmamman

ingen som vet om lindex leggins finns i svart eller kommer att komma i svart (både på baby och flick)??? Såg dessutom att det var nån som tyckte att pojkkläderna var tråkiga på Lindex och att hennes son fick vissa kläder från flick (och önskade därför att dom skulle kallas unisex). Jag tycker också dom skulle jobba mer på att ha en unisex avd ist för pojk o flick (så gott det går iaf). För min tös får ofta kläder från pojk och det klagar gubben över men jag hävdar iaf att det är unisex, jag tycker om att blanda.

• gosmamman

Jag var på lindex i Avesta igår (dalarna) där fann 2st 68 och en 80 kvar i molnoverallen.

Dom hade också fått in ganska mkt velour byxor till de större barnen nu :o)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)