Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Okej då frågar jag er Lindex experter! Jag blev medlem på Lindex i helgen och undrar om man kan handla på kortet och betala i slutet på månaden, eller om man först måste ansöka om det?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Det irriterar mig att dom inte får in hela sortimentet på hemsidan! Där borde dte ju finnas tycker jag. Vill så gärna ha body+byxorna med stjärnor, men det är slut här. Det kanske kommer mer...

• Tjollabolla

Idag fick jag äntligen tag på stjärnbodysarna! Men inte byxorna... Å dom visste inte om dom skulle få hem det heller. Nån som vet om man kan be dom skicka från nån annan butik?

• Tjollabolla
    miniGrynet skrev 2007-09-12 14:20:52 följande:
    Jag kanske missförstod vilka det var.... Men här är i alla fall de stjärnkläder jag känner till: www.lindex.se/Products/ProductCategoryStartPa...
    Nej bodysarna finns inte heller på nätet. DOm ser ut som tröjorna, fast i body. Å så finns det likadana byxor, men dom finns inte heller på nätet. Dåligt! Man tycker ju att allt borde finnas på nätet faktiskt...
  • Tjollabolla
    IaPia76 skrev 2007-09-12 19:10:40 följande:
    Hittade idag äntligen velourbyxor (svarta och lila) i rätt storlek! Passade även på att köpa en lila body med ringar på fin =)Kikade på stjärnbyxorna på kappahl som någon visade bild på igår. Super fina tyvärr fanns dom bara upp till storlek 80.
    Såg du om dom fanns i rött hos er? Jag har bara lyckats få tag på dom blåa, som ska skickas till mitt Lindex. Men dom röda har varit slut i alla Lindex jag ringt till o jag orkar inte ringa mer....
  • Tjollabolla
    snigelina skrev 2007-09-12 19:31:42 följande:
    Finns det blå alltså? I 86 och uppåt?
    Nej, bara upp till 80 tror jag.... Ingen koll på dom större!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2007-09-12 20:19:15 följande:
    tjollabolla: ska inte du ha dom gröna velourbyxorna med stjärnor från kappahl?? du som gillar grönt gosmamman: på vår lindex i malmö finns det leggings i svart från storlek 86 och upp!
    Redan köpt vännen . Eller, jag tog faktiskt dom som var helt gröna, lite limegröna och så stjärnbodyn till. Tyckte det var jättefint (hatar kappahl annars) men dom hade ju inte riktigt lyckats få samma färg på byxa/body med stjärnorna och redant som jag är så störde det mig lite... *sss*
  • Tjollabolla
    lollypop skrev 2007-09-13 13:53:14 följande:
    Vad har han för storlek, då!?Som du kanske läst här i tråden så upplevs dom som ganska små i storleken!
    Skulel vilja se dessa velorhängselbyxor... Min pojke har 74/80 annars, kanske hade han kunnat ha dom? Eller det är "flick"? Finns det nån bild?

Idag har min grabb på sig spindelbodyn, den gröna från Lindex oxh velorbyxor från Kappahls kollektion nu i höst. Dom gröna färgerna var exakt samma, är såå fint!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)