För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Åh idag hade äntligen vårt lIndex fått hem lite velourbyxor, dom har varit slut i dom flesta färger/storlekar ett bra tag (eller så försvinner dom så fort dom packas upp..). Köpte 3 stycken, gråa, bruna o svarta, 120 kronor. Underbart pris för byxor som håller såå himla bra! Och så köpte jag mina blåa byxor med vita stjärnor på som jag skickat efter från en annan affär
Idag köpte jag dom ursöta rutiga snickarbyxorna till vår grabb! Har dock inte provat dom, han sover . Jag tog storlek 80, han har 74 nu annars. Men när jag höll dom framför honom och mätte med benen så såg det ut som att 74 satt exakt... Ska prova sen och se, vill ju gärna kunna använda dom nuuuu
Angående bebisoveraller: Jag fick ens tor klump på 4,6 kg o 52 cm lång och hans overall i 56 var superstor. Jag hade absolut inte köpt storlek 62! Molnen är ju så pass billig så köp en i varje storlek
ÅÅ jag vill gärna se ett kort på velour overallen!!! Låter som ngt jag vill ha.... :-P
Det är grymt mkt överskottsfärg i stjärnkläderna! När min pojk hade dom på sig och dregglade lite, så rann det färg från det blå ner på stjärnan och då blev det missfärgat i ena kanten. Det är så på 3 stjärnor och det gick inte bort i tvätten. Annars har det inte färgat av, bara blekts som tusan.
ÅÅå äntligen hade mitt LIndex oxå fått in overallen i plysch! *överlycklig* Såååååååååååå fin! Ryckte den ur expidites hand när hon skulle ge den till en annan kund, jag trodde ju hon skulle häna tillbaka den och tänkte "Här gäller det att vara snabb!" . Men dom hade inte ens hunnit hänga upp dom ännu.. *sss* Skäms lite faktiskt, men nu har jag den
Bild i bildtråd.
Angående Lindex 50 kronrs check så fick jag en till det vanliga kortet och en till det med kredit, så man ska få det på det vanliga kortet oxå!