Inlägg från: tessan8micke |Visa alla inlägg
  • tessan8micke

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag hittar inte molnoverallen nånstans! Såg två stycken i Täby i stl 56 och 62, jag behöver ju 80! Nån som vet om det finns nånstans ( I Stockholm)??

• tessan8micke

Jag har jobbat på Lindex och hos oss fick man absolut blanda mellan olika avdelningar, det är ju liksom inget vi förlorade på eftersom det ändå är den billigaste man får gratis.

Vissa grejer var tyvärr väldigt otydliga från ledningen, jättedåligt verkligen.

• tessan8micke
    josse82 skrev 2007-09-12 12:20:36 följande:
    Man ska få blanda men så har det ju tyvärr inte alltid varit så därför kanske vissa butiker samt personal känner sig smått förvirrade när det gäller t3b2. Vet att först skulle det inte gå sen skulle det gå för att kort därefter inte funka men nu ska det funka. så ibland är det inte alltid lätt för personalen att hålla reda på alla uppdateringar... Men stå på er

Det var som du säger, inte alltid så lätt att veta vad som gällde, även med andra erbjudanden. Men just t3b2 var det typ aldrig någon som visste exakt vad som stämde.

• tessan8micke
    Jesssicaaa skrev 2007-09-18 18:55:34 följande:
    Nån som vet hur man ändrar sina uppgifter på lindex hemsida? Jag har precis blivit medlem och registrerat mig, då jag går in för att ändra mina uppgifter (ska flytta) så går det inte..vad gör jag för fel?
    Det undrar jag med, jag kan bara ändra telefonnr och nåt mer, men jag behöver ändra min adress.
  • tessan8micke
    charmmiss skrev 2007-09-18 20:05:56 följande:
    när jag flyttade så mailade jag kundtjänst om min nya adress.
    Jag får göra så.
  • tessan8micke
    Zvartaliljan skrev 2007-09-19 13:39:41 följande:
    Jag handlade för 800 pix för två dagar sen. vad tror ni de säger om jag går o returnerar och säger att jag vill handla dom på rabatten istället
    Klart du ska göra det. Blir ju ganska mycket rabatt!
  • tessan8micke
    josieposie skrev 2007-09-19 22:57:04 följande:
    Hej ni som gillar och handlar mycket på Lindex!Förra veckan när jag handlade så ansökte jag om Lindexkort och när jag gjorde det så sa hon ikassan att om du spar det här kvittot så kan vi registrera dina poäng om du handlar innan du fått plastkortet.Idag när jag handlade och räckte fram mina "kvitton" så sa de att det går absolut inte att registrera några poäng innan jag hade fått plastkortet och när jag ifrågasatte det (eftersom det gick i en annan Lindexbutik häromdagen) så sa hon snorkigt att jag kunde ju ta upp det med högsta chefen om jag inte gillade läget, typ...!!!Lite OT, jag vet men jag fick syn på tråden och tänkte att nån här kanske vet om jag blev lurad idag eller hade tur häromdagen...??Har hanlat så snuskigt mycket på Lindex de senaste veckorna att jag blev lite besviken över sånt trist bemötande...Molnoverallen måste vara säsongens sötaste plagg...
    Jadu, det där är också en grej som ingen hade nån riktig koll på när jag jobbade på Lindex. Idiotiskt, i vissa butiker funkar numret som står på det kvittot du fick att registrera i kassan (tills det riktiga kortet kommer) men i de flesta funkar det inte.
    Däremot så ska de registrera köpet på ditt personnr (leg alltså).
    Jag tror personalen blir lite förvirrad, vi fick absolut inte registrera köp på leget om nån glömt medlemskortet, men det är ju en annan sak när man inte har fått något kort än.

Dåligt hur som helst att du blev bemött på det sättet.
  • tessan8micke

Ibland är det olika rabatter som skickas ut och då ska det ha betydelse hur mycket som registrerats, det kan vara 25 eller 30% tex.

• tessan8micke
    josse82 skrev 2007-09-20 00:01:03 följande:
    Du sa att du jobbat på Lindex, var det länge du gjorde det? Var det i Stockholm?
    Japp i Stockholm, i två år cirka. Lite olika butiker, slutade i juni förra året. Jobbar du cokså på Lindex?
  • tessan8micke
    josse82 skrev 2007-09-20 00:08:03 följande:
    Japp, får ge mig till känna jag jobbar oxå på Lindex så jag vet precis vad du menar Ibland kan man bli tokig på alla olika direktiv
    Mmm, svårt ibland när det inte var klara besked vad som gällde..
    Jag jobbade i Fältöversten längst, men även i Huddinge och Skärholmen.

Måste vara svårt att låta bli alla barnkläder? Jag är glad att jag inte jobbar där nu, skulle ruinera mig själv.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)