Inlägg från: tessan8micke |Visa alla inlägg
  • tessan8micke

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Preggi skrev 2007-09-23 21:36:45 följande:
    Nån som sett den lila bodyn med bubblor som finns på t3b2 i Sthlm? Jag har bara sett den på nätet och ingen i butikerna jag varit och frågat vet ens vilken jag menar?
    Jag köpte en i Gallerian, men det var några dagar sen, så jag vet ju inte om det finns kvar.
  • tessan8micke
    philmKarin skrev 2007-09-24 08:18:09 följande:
    Å nej... jag har ju inte tid att åka in till stan . Men jag tror att jag hellre vill ha den nya orangea klänningen ändå - kan ju faktiskt inte köpa allt!
    Åh vad är det för klänning?
  • tessan8micke
    philmKarin skrev 2007-09-24 08:36:08 följande:
    Ska enligt utsago vara som den orangea tröjan med cirklarna (används flitigt till veloursnickisarna) kan finnas i grön/svart/vit också...
    Åh, det låter fint, den får man hålla koll efter!
  • tessan8micke

Är det någon som sett plyschbyxorna i stl 86 eller 92 någonstans i Stockhom, i city eller nån förort?
    Jag hittade ett par lila idag, men vill så gärna ha andra färger också, inte röda eller svarta dock.
    Nån som sett, please??

• tessan8micke
    mollan nu skrev 2007-09-28 18:33:16 följande:
    tessan: såg i onsdags bruna och svarta i 86 & 92 på lindex hötorget. Röda och bruna fanns i gallerian. Solna hade oxå väldigt många kvar sist jag var där.
    Jaså, du hänger också i den här tråden?
    Gallerian var jag idag, där köpte jag de lila, men hittade inga bruna. Men då ska jag kolla Solna och Hötorget! Tack tack!
  • tessan8micke
    mollan nu skrev 2007-09-28 18:41:29 följande:
    hehe japp Jag tänkte ta en sväng till stinsen i morgon jag kan kolla där om du vill?fru indo: tack
    Jättegärna, skulle vara jättesnällt!
  • tessan8micke
    maruttan skrev 2007-09-28 23:21:37 följande:
    Hmm ja det som var speciellt med den här tröjan/cardiganen var att den liksom var avskuren under bysten och lite,lite utställd! Har letat efter en sådan tröja/cardigan i evigheter och så var den slut.....
    Jag har en som ser ut så från MQ, den kanske du skulle gilla, titta där!
  • tessan8micke

Det är ju tyvärr jättesvårt att veta vad som kommer i lådorna, man vet bara vissa saker som ska komma, sånt som det kommer vara med på kampanjer och liknande.

• tessan8micke

Hittade den vita molnbodyn på Lindex i Globen idag! Om det är någon som letar så fanns det ganska många där, dock inte den bruna tyvärr.

• tessan8micke
    JoiPoi skrev 2007-10-01 20:52:51 följande:
    Ok,kanske blir en tripp till globen då? Men har bara sett den i brun vilka andra färger finns?!
    Den vita är med gråa moln och rosa kanter/muddar.
  • tessan8micke
    Micjah skrev 2007-10-02 22:16:07 följande:
    Hej!Läste lite om Katvig-napparna... me like!Någon som vet vart man hittar såna i Stockholm?De billiga alltså i mataffärerna. =)OT jag vet, förlåt!!! Tack på förhand!
    ICA Maxi i Nacka och Sickla har!
  • tessan8micke
    Princess Leia skrev 2007-10-09 12:34:51 följande:
    Hello!Är det någon i Sthlm området som vet vart det finns någon veloroverall kvar? Har inte hittat någon ännu.. Helst i Norrort!? Please!
    Köpte en i Kista i lördags, det fanns några kvar då.
  • tessan8micke
    Edenshage skrev 2007-11-09 09:54:49 följande:
    Säg mig, läste på bildtråden att någon beställde kläder på lindex hemsida???? Har de web butik i sverige???
    Japp! Gå bara in på www.lindex.se
  • tessan8micke
    Lindadjo skrev 2007-11-28 14:55:21 följande:
    Jag la in en bild på en ny pyjamas jag inte sett tidare i bildtråden, köpte den igår. Har någon mer sett den eller är det en rykande färsk nyhet?
    Åh, vilken fin pyjamas! Vad finns den i för storlekar?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)