För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
måste bara fråga om du brunavelour hängsel byxorna. vilka storlekar ska dom finnas i?
måste bara fråga om du brunavelour hängsel byxorna. vilka storlekar ska dom finnas i?
provar igen. vilka storlekar finns velourbyxorna i? dom hängsel byxorna alltså?
Tack lollypop så synd jag som ville ha d till min lille. Storasyster kan juh tyvärr inte ha hängselbyxor, då hinner hon inte på toa i tid dom va juh så fina. Här i nybro fanns det jätte många molnoveraller kvar, d va bara till att välja och vraka bland storlekarna. Sen hade jag rabatt oxå så 139:- slutade d på.
Han har dessvärre bara 62/68 så dom blir nog liiite stora Annars får man köpa och spara. Funderade på dom rutiga me om han kanske kan ha dom efter dopet. Måste springa till Lindex och kika på dom idag.
Jag tänkte fråga er ang. molnoverallen. Jag har juh köpt storlek 68 men funderar på om man skulle tagit 74 kanske, han är 4 månade och 64 lång. Vad tycker ni ska jag byta eller behålla 68? 74 kanske blir lite väl stor?
Jag har juh köpt molnoverallen i storlek 68 men funderade på om man skulle tagit 74 så han kan ha den hela vintern. Nu till problemet kvittot är slängt klantigt jag vet men men tror ni man får byta storlek utan kvitto? har juh inte tagit bort lapparna eller så
Jag hittar inte heller några hängselbyxor på lindex hemsida juh, inga på tradera heller dessvärre vill oxå ha juh
åhhh vad jag vill ha sånna fina velour hängselbyxor men dom finns inte i min lindex butik, frågade om dom men dom fattade inte vad jag pratade om. dom har inte haft några sånna och kommer antagligen inte få in några heller. finns några på tradera men dom e inte billiga där direkt.
internetkod: E22001
där har du den!
Någon mer som inte kommer in på lindex hemsida?