Inlägg från: annikandy |Visa alla inlägg
  • annikandy

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

blir så sur lindex hemsida har juh inte fungerat på hela helgen kan juh hoppas att den börjar fungera snart med en massa skojiga nyheter

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

FrogLeg har dom veloursnickisar i västervik? vet du vilka storlekar dom hade kvar?

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

tänkte bara kolla med er om det är någon som vet när rabattkupongerna man fick till mejlen slutar? hittar inge datum på dom

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

hade en liten fundering. jag har besällt via lindex hemsida. men hur funkar det när paketet har kommit till butiken? ringer dom mej eller hur funkar det? står på beställning att paketet levererades den 29/10 08:17, kanske finns på lindex då. jag som va där i dag men glömde fråga.

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

okej tack då vet jag =) har något att gå och vänta på imorgon =)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

nu har det kommit in en rea flik på lindex hemsida, eller har den varit där innan kanske? hittade inget där men får väl ta en sväng till lindex i kväll =)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

Va inne på lindex en sväng igår. Hittade ingenting dåligt me rea. Fanns några snurror men en tröja som hade kostat 129:- innan kostade 94,50:- på rea. d kallar jag inte ens rea. blev så besviken juh..... men jag fick mitt paket från internetshopen så jag kom inte hem tomhänt =)

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

Men så dumt såg i bildtråden att någon hade shoppat velourdressen till rea pris varför e d inte rea på den på mitt lindex vill ha en till i större storlek.

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

Nån mer som har fått sms från lindex. slutrea tag 2 betala för 1 gäller alla barn och dam plagg stog d. abstinensen kommer smygande!!! 

¤Familjen är mitt allt¤
  • annikandy

Jag får abstinens kommer verkligen inte in på lindex hemsida, har inte gjort det sen igår förmiddag.

• annikandy

åhh måste avreagera mej lite. köpte den silvriga kjolen på stora flick på rea, när jag provade den så var den nästan för liten..... gick till "mitt" lindex och ville byta storlek. men d fick jag minsann inte för dom hade inte rea på den. isf var jag tvungen att betala mellanskillnaden. Hon släppte minsann inte iväg en sån fin kjol för så lite pengar sa hon till mej. Gud så sur jag blev, hon kunde väl prismärkt om min kjol till ordinarie pris isåfall. dålig service tycker jag. Varför ska sånna otrevliga människor jobba på mitt lindex har knappt lust att gå dit juh. åhhh nu får väl dottern använda den så hon hinner innan den blir för liten.

• annikandy

tänkte fråga er här inne om man får reklamera ett par trosor. Köpte tag tre betala för två på flickavdelningen nu e juh problemet att Alicia tappar dom då resåret inte funkar längre.

• annikandy

Frogleg-nja hon har juh använt dom lite mer än en gång men ändå dåligt. Dom andra som e köpta samtidigt och tom innan dess håller juh. men men får slänga dom istället. snåla jag

Tänkte fråga om någon vet om overallen med en stjärna på och stjärnor i fodret, säljs fortfarande?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)