• Tina83

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jag lämnade tillbaka alla stjärnploagg jag köpt, två bodysar och ett par tights. de blev missfärgade, o jag fick lämna tillbaka direkt. trist, för de var så fina!

• Tina83

tänkte bara höra om det är fler är jag som lämnar tillbaka stjärnkläderna från Lindex?

mina färgade av sig, så jag lämnade tillbaka..

• Tina83
    philmKarin skrev 2007-09-26 20:21:18 följande:
    Är det de röda eller blå som blivit missfärgade?
    det är både röda o blå.

vi bor i bostadsrätt o har ej egen tvättmaskin, så när jag tvättar kan inte jag slänga in några enstaka plagg tyvärr, utan måste tvätta en hel maskin. men jag tvättade med liknande färger, men det funkade inte ändå.
    antar att man ska tvätta antingen separat eller med enbart röda eller blå plagg.
  • Tina83

jag vill inte tvätta en mörkblå body med vita kläder o riskera att de vita kläderna blir missfärgade.
    men det verkar ju vara det man måste för att de inte ska färga av sig. trist i alla fall är det..

ska in till Lindex idag o handla handla handla!

• Tina83

jag köpte Plyschdressen idag! egentligen är ju lillen inne pp 86, men han får fasen lov att ha den några gånger !

skitsnygg är den!

köpte även svarta plyschbrallor på tjejavdelningen för 99 spänn. varför finns dem bara på flickavdelningen? blir lite irriterad över det

• Tina83

Maj bebis skrev 2007-09-27 22:31:11 följande:

Neeeeej! Jag vill ju ha den. Ja ja får nog bli en äkta vara istället
    min kille är ca 75 lång, o den sitter precis på honom...

På Lindex i Sala hade dom inte ens hört om dressen, men jag förklarade att alla andra hade fått in den, o att den går som smör, och tvingade ut dom att kolla hela lagret..! och ut kom hon med en stor påse! haha

jag tycker plyschdressen är ganska normal i storlek faktiskt...
  • Tina83

nu har jag jämfört plyschoverallen och en Dunnis-bodysuit i stl 86/92...

o plyschdressen är bara liite mindre, så inte är den liten i storlek!

• Tina83
    Squeezetoy skrev 2007-09-28 17:21:03 följande:
    Jag såg plyschoverallen idag men blev inte så förtjust i den.... Kom ifrån lindes ändå med en påse i handen, två bodys och sen lite strumpbyxor/leggings till mig själv (älskar att de alltid har t3b2 på sånt där )På tjej har de ju en fin grönrandig plysch-tunika. Varför kunde de inte ha något till killar i den plyschen, säg ett par byxor typ den velour-snickarbyxan. Det hade jag köpt på en gång. Lindex gillar ju att kopiera, då hade det ju blivit en katvig-kopia. (Jag ska för övrigt beställa katvigs snickarbyxor i brun/svart, eller overallen, kan inte bestämma mig)
    men allvarligt, om du gillade plyschbyxorna o hängselbrallorna är det ju bara att köpa dem! sen spelar det ingen roll varom hänger! hängselplyschen ser inte ens tjejiga ut, snarare tvärtom!

jag köpte själv plyschbrallor till min kille på tjejavdelningen, det finns ju inga på killsidan

sen höll jag i ett par bruna baggybrallor, som var rutiga med rosa i. 179 kr. skitcoola. men jag kaan inte köpa mer kläder nuuuu.....
  • Tina83
    Squeezetoy skrev 2007-09-28 21:07:01 följande:
    Nej, det är inte för att det hänger på "fel" sida, jag har flera kläder som är handlade på "fel" sida till min pojk. Anledningen till att jag hittade tunikan i första taget var ju för att jag var inne bland flickkläderna och letade. Men jag är faktiskt inte speciellt sugen på att klä honom i en tunika för den skull. Och något annat hittade jag inte på detta Lindex i just det grönrandiga tyget, men du kan gärna få tala om ifall det finns mer än tunikan i det tyget, det kanske är något annat som är av intresse. Jag gillade verkligen färgen på den och tyckte att den hade varit snygg som hängelbyxa eller så. Om den byxan sen skulle hänga på kille eller tjej spelar mig ingen roll. Om du syftar på den bruna hängselbyxan i plysch så gillar jag inte de ljusa kantbanden. Och den bruna overallen som jag f ö inte blev så förtjust i heller så fanns den ju bara till stl 80 som många dessutom upplevt som ganska liten i storleken, den är det ingen idé att köpa eftersom den skulle bli förliten alldeles för snabbt.
    jag missuppfattade dig
  • Tina83

i sala fanns molnoverallen kvar i stl 68 och 74.

nån som vet i vems galleri man kunde se den bruna molnbodyn?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)