• Tina83

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jag svarar mig själv

i " emmisvirre" galleri finns bild på bruna bodyn, en välsigt liten bild

• Tina83

Familjen Söderström skrev 2007-10-01 23:39:41 följande:

så nu blir lindex uppköpt av ett tyskt företag, gubben har stått ochberättat att det ska bli 300 butiker alltså det dubbla i skandinavium... bra det annars hade kanske kapphal köpt upp lindex.. somnade vid tvn då dom sa det på radion..undrar vad det blir för klder då 
    ett finskt företag är det. stockmann.
  • Tina83

VARFÖR tar vissa Lindex bara in den rosa molnbodyn???

jag vill också köpa en, men den bruna!

• Tina83
    Maria1984 skrev 2007-10-02 13:58:54 följande:
    mailade lindex om vart molnbodyn fanns svaret jag fick:

Hej och tack för ditt mail!

Tyvärr så är den slut i brunt. Däremot så kommer den komma in i rosa i november
    SLUT....??

de har ju inte ens kommit in än...!
  • Tina83
    Snorky skrev 2007-10-02 13:17:49 följande:
    den bruna kanske kommer senare? sällan allt kommer på en gång tycker jag... Var samma sak här med molobodyn... då kom först bara den med rosa, sen kom den lila senare.
    lila..?
  • Tina83
    Snorky skrev 2007-10-03 11:26:43 följande:
    ja, herregu vad folk irriterar sig på onödiga saker! Att folk skriver i bildtråden, att det pratas om nappar osv... Då irriterar jag mig mer på att alla tjatar om diverse kläder o hur o när de kommer in, det är väl bara att vänta... tids nog kommer ju det mesta. Men det är bara vad jag tycker, o jag accepterar att alla tycker olika!
    fast det är ändå mer naturligt att man pratar om just sånt, när kläder kommer in mm. allt som rör ämnet lindex...

däremot att hälften av inläggen i denna tråd handlar om nå nappar kan man väl bli irriterad på? det hör ju inte hit!
  • Tina83
    milimina skrev 2007-10-03 13:01:42 följande:
    fast nu står det ju "bl a lindex" i ts, inte strikt lindex, dessutom kommer den faktiskt från en me&i-tråd. och att hälften av inläggen i tråden rör nappar är ju inte så lite överdrivet trådens ursprung är ju barnklädesintresse och allt därtill. det är ju uppenbarligen fler än jag som gillar att matcha även napparna till kläderna så helt ointressant är det visst inte. om det hör hit eller ej kanske kan diskuteras men frågan uppstod och därför även följdinläggen.
    i ärlighetens namn är jag mer irriterad över hur folk ens kan åka flera mil för att få tag på "rätt" napp...lite märkeshysteri...
  • Tina83
    Mingos skrev 2007-10-03 23:01:34 följande:
    Är det bara jag som tycker att Lindex har SÄMST kvalité på kläderna av alla kedjor? Tycker de tappar färg, form, you name it, efter bara några tvättar. Riktigt synd, för de har nu massa snyggt men jag köper aldrig nåt där längre för kläderna ser gamla ut direkt ju.
    jag köpte enm tröja i stl 116, grön me nå monster på. trycket var lite "luden" och efter en tvätt var helva trycket borta...

alla Lindex tröjor med tryck tycker jag är dåliga. jag har haft flera t-ahirts som efter ett par tvättar knappt har nå tryck kvar.

men jag gillar alla andra kläder !
  • Tina83

åh, typiskt att snickarvelourisarna var små i storlek!!

min kille har 80/86 och jag stod o höll i ett par 92, men hängde tillbaka!!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)