Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hej alla lindex fans! Blev sugen på en eller rättare sagt två molnoveraller efter att ha läst den här tråden Men ikväll när jag var in på ett lindex här i Uppsala så såg expediten ut som ett frågetecken! Hon hade ingen aning om vad jag snackade om...hm...att de inte har nån koll?? Får väl gå in i veckan igen...hoppas bara inte de tar slut på direkten.

Är det nån som vet hur den är i storleken? Vet ju att Lindex ofta är lite små i sina storlekar. Mina tvillingar är 5 mån men rätt så stora och har 74/80 på kläder tror ni 80 är lagom?

• Tvillingmamma2007

Hej! Är det nån som har en bild på en fleeceoverall med en uggla på? Eller nåt åt det hållet iaf, sambon hade sett nån på lindex igår

• Tvillingmamma2007

Tack! Jag trodde inte att den fanns där då molnoverallen inte fanns där. Men där ser man!

minnapinna skrev 2007-09-11 14:12:08 följande:
    tvillingmamman,den finns på hemsidan. jättefin, tycker jag.bumsan,ahh, fler. ja, men dåså :)
  • Tvillingmamma2007

Kan upplysa om att Lindex på Gränby centrum i Uppsala packade upp sina molnoveraller idag först så det är inte utsålt här! Skickade sambon att köpa två 80: isar efter jobbet idag men vilken korvfit och inte praktisk öppning precis! Nu vet jag inte om jag kommer att behålla dem. Benen var ju så smala också. Kanske våra som är knubbiga...

• Tvillingmamma2007

Tycker ni inte att molnbodyn den brun/oranga att den är unisex? Varför ligger den då under flick på onlineshoppen kan man ju undra.

• Tvillingmamma2007

Hehe Jag tänker definitivt köpa molnbodysar till mina killar iaf!

Snorky skrev 2007-10-04 21:38:20 följande:
    nä, då kommer snoppen ramla av!
  • Tvillingmamma2007

Kan man hämta grejerna i sin Lindex-butik? Funderar på att beställa från nätet då vårt Lindex är såå segt, får ju aldrig in nyheterna nån gång. Molnbodysar finns t ex fortfarande inte. Hur funkar det och finns det nån rabatt i shoppen just nu?

• Tvillingmamma2007

Nån som har nån rabattkod i onlineshoppen?

• Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2007-10-12 19:42:07 följande:
    Här i Örebro på Lindex har de också vänt på uggleoverallen o visar båda sidor.
    jag tycker den är för tajt, men ändå skitlång i ärmar o ben. O min son är inte knubbig eller så. Jag ska sälja min på tradera tror jag! Det verkar ju gå bra!
    Jag tyckte heller inte molnoverallen satt någe bra på mina killar! Tyckte modellen var smal och lång och tajt i halsen. Mina är iofs lite knubbiga också. Sålde mina på tradera och fick 300 resp. 400 spänn för de så jag är nöjd! Köpte två beg. pop istället på tradera och det blev billiga overaller i år må jag säga.
  • Tvillingmamma2007

Jag var in på polarn och provade overall med mina killar (5 mån, ca 70 cm och knappt 9 kg) och hon i butiken sa att 80 skulle de inte kunna ha hela vintern det fanns inget tyg alls att greppa tag om i grenen så hon rekade oss att köpa 86! Har köpt två nu fast beg i strl 86 och de tycker inte jag är så där överdrivet stora (kanske äldre popar är mindre i strl?) jag menar de ska ju ha dem hela vintern med kläder under.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)