För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Va,finns det ljusgrå tröja med rosa gitarrer?
Vilka storlekar? Har sett bodysarna i brunt och svart men finns det tjejigare så..............
Va,finns det ljusgrå tröja med rosa gitarrer?
Vilka storlekar? Har sett bodysarna i brunt och svart men finns det tjejigare så..............
Derutiga hängselbyxorna jag såg i bildtråden vilken strl finns de från? Samt äppeltröjan.
Jag är också Lindex medlem men fåe inga kuponger.
Köpte gitarrtröja igår till dottern. Hon har visserligen bara 68 nu men när det är dax så finns de ju inte kvar.
Men va små de var. Tog 86, jämmförde med en meandi tröja i strl 74/80 och den var lika stor fast meandi tröjan var lite längre på ärmarna så det är nog mer en 74/80 tröja.
Då kan hon ju ha den tidigare, längtar, den är så fin.
Köpte en massa 86 plagg. Klänningen med kaniner samt de tillhörande tightsen samt retrotröjan med cirklar som jag ska byta, tog den i grönt o cerise men ångrade mig så jag ska ta den bruna istället.
Hur är Lindex i storlekarna annars, små eller? Tycker de är normala bland babykläderna. Bra att de inte är så smala tycker jag, pop bodysarna är väldigt smala och min lilla tös är lite rund.
Efterlyser också den där boken med barnklädesmöster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kul att sy eget som ingen annan har.
Ja, den var ju uppe i ett rätt högt pris. Synd.
Jag köpte också stjärnbodysar på kappahl som blev jättekonstiga efter tvätt, lämnade tillbaka dem. De var ju så fina!
Vadhar de för kvalite i vanliga fall? Lindex kläder håller hög kvalite tycker jag, allt mitt har hållt iaf.
Basbodysarna är slut i strl 68.
Köpte rutiga hängselbyxorna igår o lilltjejen blev så söt. Behöver bara lite enfärgade bodysar till. Ska nog ringa o kolla när det kommer in fler.
Pop har helröda bodys. Har själv letat ihjäl mig.
Gillar också me too, haft en velouroverall därifrån.
De är ju inte sådyra heller jämfört med andra märken.
I Uppsala har vi ne barnklädesaffär som fått in lite av deras kläder, bla en body som jag nog köper.
Bodyn jag kikade på kostar 129, tycker inte det är så farligt jämfört med vissa märken som tar runt 200 för sina.