För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Molnbodysar, snyggt!
Såg inga på mitt Lindex igår, varför får de inte kläderna samtidigt.
Molnbodysar, snyggt!
Såg inga på mitt Lindex igår, varför får de inte kläderna samtidigt.
brukar butikerna veta vad de får in. vill ha molnbodyn.
Alexa: jag har bytt kläder med lapp kvar men inget kvitto, säg att det är en present bara.
På mitt Lindex har de bara de grå bodysarna med prickar inte den andra färgen. har haft det i flera veckoroch de verkar inte veta när de andra kommer. Kan man ringa Lindex och kolla när en butik kommer få varan?
Vill så gärna ha den bruna molnbodyn!!!!!!!!!!!!!!
Pratade med alla Lindex i Uppsala idag (4 st) och ingen av dem hade fått in molnbodysarna. En tjej sa att man kunde ringa kundtjänst så kan de skicka till ngn av butikerna, ngn som vet ngt om det?
De finns ju inte ens på sidan.
Vill ha!!!!!!!!!!!!!!
De skulle göra om lite på baby näst nästa vecka så då kanske de kommer in men de lär väl gå åt.
Ngn som har lust att göra mig en tjänst angående molnbodysarna, ni förstår säkert vad jag menar!
Inboxa mig i så fall.
Jag tycker också Kapp ahl har skitkvalité på sina bodysar. Köpte en stjärnbody där och den blev helt knasig i tvätten, hängde i halsen. Kändes så bred men den hade inte blivit bredare utan kortare.
Reklamerade den. Köpte en i strl över och funderar på att låta min kompis prova den på sin dotter för blir den likadan så ................... har tydligen hört fler som haft samma problem.
Kan man reklamera även om den inte ser konstig ut, det syns ju när den kommer på, vill ju inte behöva klä på ungen i butiken.
Jippie!!!!!!!!!!!!! Beställt två molnbodysar från webshopen, så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag fick betalafrakt när jag beställde, hämtar ut i butik.
www.annadahldesign.se
syr skitsnygga velourisar som påminner om me&I.
en tjej på tradera syr bodysuite, liknande deras med turkosa hjärtat, tar 129 kr, ska beställa ett par till lillan.