• seSSa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hur mycket kostade moln overallerna?

(¯`°?.¸ ღ♥ LEÓN ♥ღ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    älvanpurjo skrev 2007-09-20 16:58:20 följande:
    ni vet där man tar tre betala för två på lindex.. finns det bodysar.. har en blågrön därifrån på ena äremn nästan vid handen på min son sitter ett rosa hjärta på en lapp alltså som ett märke.... men har även en body med en stjärna på samma ställe men den är gul. är det ångon könskilnad lindex vill göra på bodyna?
    hjärtorna skall föreställa för tjejer men jag har köpt både och till min pojke..

Nu har jag gjort det också, köte de där jättefina velour "hängslena" på Lindex... de e såååååååå snygga *skitnöjd* Men sonen bär strl 80 o jag köpte de i 86 så d lär dröja lite innan han kan ha d... men d gör mig inget
  • seSSa

nämän vad surt.. jag har heller inte fått nån rabatt...
    inte heller på HM där kompisen har fått... vill ha en jacka därifrån till mig själv men den e sååå dyr.... hon har 20% rabatt på HM men jag fick inget heller...

• seSSa

Min pojke e 76 cm o jag köpte i strl 86... d e väl lagom?

• seSSa
    Lupiner skrev 2007-09-21 08:26:16 följande:
    Hej! Hittade denna tråd häromdagen, jättekul tråd ju! Hade inte sett veloursnickisarna innan utan såg dom i tråden o var tvungen o genast springa o köpa till dottern. De är ju ursnygga! Gtr o seSSa: Min tjej (15 mån) är 78 cm o jag köpte 86. De är lite långa om man har dem på innersta knappen. Annars helt perfekta! Så 86 räcker nog.
    jag prövade de på sonen idag.. blev jättebra.. lite långa som du säger men han får växa lite innan han får bära de... vill inte ha gummisnoddar eller nått i hans anklar me tanke på risk för cirkulationsstopp. den som väntar på gott väntar ju aldrig för länge..

Nu har jag ett litet dilemma... vi ska på dop nästa helg, leóns syssling döps, och jag vet INTE vad jag ska ta på honom.. vill verkligen att han ska sticka ut i en snobbig/rik outfit haha.... några förslag?
  • seSSa
    almn skrev 2007-09-21 11:41:32 följande:
    Kollade i bildertråden.. Velorsnickisarna har jag missat totalt!! Supernajs ju!
    visst e de
  • seSSa

skulle me velat ha molnoverallen men den finns ju i strl 80, som jag såg i TS, som störst o min pojk har strl 80 nu, vill ha en i 86...

• seSSa
    almn skrev 2007-09-21 11:47:30 följande:
    Jaaa! Var det längesedan dem kom in?! Måste ner till Lindex idag då! hihi..
    ingen aning faktiskt.. såg de i bildtråden för ca 2-3 dagar sedan o jag köpte de igår
  • seSSa
    almn skrev 2007-09-21 11:52:34 följande:
    Ah.. Okej. Då kanske jag har tur. Tror inte att sakerna går så jättesnabbt här i Eslöv Molnoverallerna var kvar ett tag
    hehe lycka till då fanns bara 2 st i strl 82 där jag köpte de så jag hade tur
  • seSSa
    almn skrev 2007-09-21 21:06:30 följande:
    Guuud vad jag blev besviken idag! Var inne på vårt lindex här i Eslöv.Kollade lite själv efter velorsnickisarna,hittade inga.Sen när jag frågade personalen så stod dem som frågetecken.Så där hade dem inga alls. Möjligtvis att dem skulle få in. Men det var inte någonsom visste något.
    samma sak var d här på lidingö då en vän också ville köpa de.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)