• seSSa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Någon mer som har en son som inte vet vad han ska få ha på sig till Jul? Förra året hade vi ju den supersöta tomtedräkten. Hade velat ha nått liknande men hittar inget i strl 86...
    Tips mottages gärna!

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:44:27 följande:
    Hm koderna funkade.Denna klänningen är ju bara för söt.shop.hm.com/shop/do...
    åhh vad bra.. har grejer för 415 kr i kassan orkar inte hämta clubkortet
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Snorky skrev 2007-11-22 22:54:25 följande:
    här är det tvärtom. Jag hade allting klart tills jag hittade så fina skjortor åt barnen på lindex! Först hade jag köpt varsin pikétröja åt de från po.p... en blå med röd röd/vita ränder åt stora killen o en brun med orange/röda ränder åt lilla killen. Men sen igår kunde jag inte låta bli o köpa skjortor! Köpte en från pojk o en från baby.
    lust o visa bilder?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:48:56 följande:
    orkade egentligen inte heller, men tänkte att det kanske är sista dagen idag, o då blir man förbannad om man skulle handla imorgon o koderna inte funkar
    nu e d tekniskt underhåll på HMs sida så jag får avvakta.. hämtade kortet ändå
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    miniGrynet skrev 2007-11-22 23:25:02 följande:
    Vill rådfråga er mode-lejon härinne, så jag hoppas det är ok att jag lägger in två bilder här i den här tråden. På en 40-årsfest nästa helg så ska dottern ha denna klänning på sig, som vi köpte för evigheter sen och sparat, men aldrig använt. Nu har vi dessutom hittat matchande skor i veckan, då dessa klänningar med tillbehör släppts igen (på H&M om någon undrar!) Nu till min fråga. Klänningen är ju ärmlös, men vill gärna ha någonting på dottern under klänningen. Men en vanlig vit bomulls-body känns lite "tråkigt" på nåt sätt, när klänningen är typ satin-tyg. Hon kommer att ha vita/creme-färgade bomulls-strumpbyxor, men det tycker jag känns ok. Vad säger ni andra? Hjälp mig med bra tips!
    tycker d låter helt okej med en vit bomullsbody

dumma explorer stängdes av.. jag som hade lagt så fina grejer i kassan.. aja får leta imorn igen
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa

måste fråga er som vet...

nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Snorky skrev 2007-11-23 22:19:14 följande:
    nä, det blir bara en frakt. Jag har precis fått de jag beställt i 2 separata och jag fick inte betala två fraktavgifter.
    okej tack! bra o veta ska beställa direkt....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa

nu e d färdigt... 6 plagg blev det totalt för león.. 5 får jag v 48 o 1 får jag v 50.... skall bli kul! ska kika in på Lindex också hehe.. fast inte idag...
    nu blir d tandborstning o sovdags, imorgon bitti väntar jobb!

Godnatt alla fantaster

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    lillronya skrev 2007-11-24 11:37:47 följande:
    Är det bara jag som inte fått någon kupong??? Då blir jag sur.
    jag har inte heller fått någon kupong
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Snorky skrev 2007-11-27 11:12:56 följande:
    Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar. Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!
    lyckos
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    lillronya skrev 2007-11-27 21:51:09 följande:
    Var på Lindex och skulle byta de strulande hängslejeansen igår. Då var de slut! Så jag tog med de hem igen. Får se om jag åker till nåt annat Lindex istället..Köpte iaf den grå monsterbodyn. Den är så söt!
    grå mosterbody?? måste jag missat helt

köpte i alla fall uggle-bodyn + tillhörande strumpbyxor idag, den bruna monsterbody (finns det matchande strumpbyxor till dessa med? hon i affären visste inte o jag har för mig att jag sett några men de som fanns inne såg ut som "robotar" mer än "monster"), två par pyjamas en är den gröna ecologiska o den andra är vit o röd (ser ut som något som ska föreställa "tomtefigurer") med tillhörande mössa, köpte även en såndär "krage" som man kan "trä" på huvudet så den omlottar halsen så att barnet inte fryser.... min "köp för 400 o få 100 kr rabatt" gick åt idag PLUS att man betalade 100 kr utöver det... o då hade jag inte köpt strumbyxorna till monsterbodyn än!
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 22:02:54 följande:
    seSSaJa det finns monsterstrumpbyxor!hmmm eller är det robotar...? Men de passar då till monsterbodysarna.
    är de vita, strumpbyxorna, med typ röda, orange o typ gröna "robotar? de har även brunt på hälen och på tårna. är det de?

ingen som kan lägga upp bild som köpt de?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 22:12:08 följande:
    seSSahm ja jag tror det är dem. Är inte säker på det bruna på häl och tå... men de hänger tillsammans med monsterbodysarna på "mitt" lindex.
    de hängde huller om buller på min lindex....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)