Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hittade denna tråd brukar handla en del på lindex . är det nån som har bild på veloursnickisarna och vad kostar dom och vilka storlekar finns dom i ?

• 3 barns mor

Vill också se byxorna ni pratar om från hm men hittar inte dom i bildtråden.

• 3 barns mor

vad kostar dom där velorsnickisarna ? Och vilka storlekar finns dom ?

LillaÄrtan skrev 2007-09-18 14:02:57 följande:
    Bild i bildtråden på dagens inköp!
  • 3 barns mor

okej hur är dom i storlekarna är dom stora eller små ?

lollypop skrev 2007-09-18 14:12:31 följande:
    129:- Storl. 86-122.
  • 3 barns mor

vad är det för fel när man inte kan logga in på lindex hemsida

• 3 barns mor

tycker lindex kläder är små i storlekarna. dottern är ca 77 cm lång och va idag och handlade den grå tröjan med rosa gitarrer. och köpte 92 för tyckte den såg så liten ut i 86 och prövade sen hemma och den va inte alls mycket för stor.

• 3 barns mor

jag har heller inte fått nån kupong.

• 3 barns mor

Är så sugen på velorsnickisar till dottern som snart är 1 år. va och tittade på dom men sambon sa nej han tyckte dom va fula. men funderar på att köpa ett par ändå om jag hittar några. Men hur är dom i storlekarna nån som har provat dom dottern är ca 77- 78 cm lång . passar 86 eller ska man ta 92

• 3 barns mor

dom har jag inte sett. vill också se bild.

snigelina skrev 2007-09-22 11:16:44 följande:
    Är det någon som köpt de coola utsvängda jeanssnickisarna på flick 86-122 och har livebild att visa i bildtråden?
  • 3 barns mor

såg du vad dom kostade och vart såg du dom ?
    Emmy o Nellie skrev 2007-09-22 13:45:14 följande:

såg snickarbyxorna idag, sååå coola men jag köpte velourbyxorna istället (kanske åker och byter)... Svårt att bestämma mig!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)