Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

ja det kan dom. men då vet jag tills nästa gång

lillajag82 skrev 2007-10-23 13:02:50 följande:
    då har du svaret där varför bilderba blev så små men dom kan ju ff kika in i galleriet i se bilderna där
  • 3 barns mor

Beställde den på nätet hittade inte den i butik.

philmKarin skrev 2007-10-23 14:18:55 följande:
    Gtr - vilket HM hittade du nyckelpigetunikan på? Den var superfin!
  • 3 barns mor

Har du nån bild på byxorna . vart köpte du dom ? är dom normala i storlekarna ?

Milda79 skrev 2007-10-23 22:00:23 följande:
    Jag kunde ju inte hålla mig från Lindex idag, fast jag INTE skulle gå dit..hehe Var bara TVUNGEN att inhandla ett par byxor till dottern i större storlek så hon har senare när hon växt ur de hon har nu. Är nämligen så att hon är så cool i dem att de blivit ett favoritplagg. Det är militärmönster i brunt med hästar i mönstret. Någon som har dem? De hon har nu är i storlek 98 o de är långa nu. Ville egentligen ha ett par i 104 men fanns endast 2 par kvar o de va i strl 86 samt 116. Så jag köpte dem i 116 !! Så det lär dröja flera år innan hon kan ha dem. Men nu känner jag mig trygg..haha och nöjd! Planen är den att lilltjejen kommer kunna ha dem i strl 98 samtidigt som stortjejen vuxit i 116-byxorna.Passade även på att inhandla 3 par nya strumpor. Ett par lila med äpplen. Ett par svart/vit randiga med rosa fjärilar samt ett par gråa med gitarrspelande katter. Sistnämnda matchar tröjan hon redan har!Det känns som en magnet liksom drar in en i affären när man egentligen inte ska gå in...hmmm...
  • 3 barns mor

såg dom igår i barkarby och tror dom fanns i jakosbberg dä fanns det i storlek 86- 104

jessapessa skrev 2007-10-23 22:30:45 följande:
    Hallå!härligt att jag hittade denna tråd Var inne o kollade på er fina shopping i bildtråden! Måste fråga: velourbyxorna (som snickarbyxor, eller hur jag ska förklara) finns dem kvar på lindex, och upp till vilken storlek??
  • 3 barns mor

vart bor du ? Är ju alltid lättare och säga vart man sett om man vet vart alla bor.

jessapessa skrev 2007-10-23 22:36:15 följande:
    Åh, ska sätta mej o ringa imorgon =) =)
  • 3 barns mor

jag har handlat med mailkupongen och har bara vanliga clubkortet.

philmKarin skrev 2007-10-23 22:54:31 följande:
    Hm... den här mailkupongen - gäller den bara om man handlar med Lindex kreditkort??
  • 3 barns mor

ja fixa gärna en bild .

Milda79 skrev 2007-10-23 22:08:33 följande:
    Gtr: Nä ingen bild,men kan fixa. Ja tycker dom är normala i storlekarna. Dom är av vanligt tyg eller vad man kan säga o vida nertill o tryckknapp i midjan. Man kan även dra åt dom med band nertill. Svårt o förklara. Köpte dom i Ängelholm. Finns inte med på hemsidan.
  • 3 barns mor

har dom öppnat en till eller byggt ut ?
    Mammas tjej skrev 2007-10-25 15:07:54 följande:

Någon som varit i den nyöppnade lindex butiken på odenplan?det ska tydligen vara en av dom större lindex butikerna med ett enormt soriment
  • 3 barns mor

Milda79 va det du som hade köpt några byxor med hästar på ? kan du fixa en bild på dom skulle va snällt.

• 3 barns mor

i måndags fanns det i barkarby och jakobsberg

Sassah skrev 2007-10-26 10:57:23 följande:
    Någon som har koll på om veloursnickarbyxorna i strl 86 finns kvar på någon butik i Stockholm? Typ i Jakobsberg, Barkarby, Solna, Sundbyberg, Stinsen eller liknande?Har någon butik i Stockholm rea nu tro?
  • 3 barns mor

är det nån som vet hur butiker har öppet i morgon som lördag eller söndag.

• 3 barns mor

Nån som har köpt denna hur är den i storlekarna ? Och har ni sett den i nån butil i stockholm eller visby butiken ?

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1131053&parentid=0&color=457077&NewView=true

• 3 barns mor

är det nån som har koden ni använder. för att få rabatt

• 3 barns mor

är det nån som har lust att skriva i alla koder igen. orkar inte leta har en dotter som måste va stilla men vill inte hon har benet i gips. gärna både till hm och lindex

• 3 barns mor

nån som vet hur denna är i storlek ?

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1184645&parentid=0&color=477662&NewView=true

Tänkte beställa från hemsidan ? Får man byta om det skulle va fel storlek ?

• 3 barns mor

nån som har nå tips på nån fin klänning till jul. Men vill inte att den ska se för juöig ut vill kunna använda den sen också ?

• 3 barns mor

Den va fin finns den i storlek 86/92

memlis skrev 2007-12-02 09:55:28 följande:
    Den här har jag köpt till Ebba som jag har tänkt att hon ska ha på jul Jagt tycker den är sååå söt www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hej tjejer! Har varit här och "tjuvläst" lite i tråden men nu tänkte jag att jag ska ge mig till känna Har för inte alltför längesen insett att jag verkligen gillar kläderna från Lindex Måste bara ta och försöka skaffa mig ett Lindexkort.Måste fråga er om det funkar bra att beställa kläderna på nätet. Det är sååå trångt i våra butiker så jag blir knäpp av att gå in där med barnvagnen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)