• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag gillar verkligen Lindex design och att de har så fina kläder som ändå inte kostar multum.
    MEN; är det ingen annan sokm tycker att vissa av kläderna har så dålig kvalité? De tappar färgen efter första tvätten, och även formen. Medan en del av deras plagg håller form och färg tvätt efter tvätt.
    De där stjärnkläderna som fanns i våras, de var så fina! Men tappade färgen i första tvätten, innan man ens hunnit använda dem!

• solida

maruttan> Jaså, jaha, det kanske man skulle ha gjort ja... hrm...
    Jag är som alla andra här inne helt förtjust i overallen, jag som just bestämt att sonen inte ska ha nån fleeceoverall iår... han är ju redan 8 månader och kommer ju inte direkt sitta i vagnen hela tiden. Men man kanske kan köpa den och sen ha regnbyxor över i höst när han vill leka... Jag ska nog också ta mig till lindex imorn helt enkelt!

• solida

Undrar om man ska sälja hans plyschbyxor på tradera förresten...? De som han växt ur alltså.

• solida

Jag sitter och längtar tills klockan blir tio så lindex öppnar! Ska stå och hänga på läset... Har ju verkligen inte råd den här månaden men det får väl bli havregrynsgröt för hela slanten sen.
    Ni som har köpt molnoverallen: Är den mjuk och följsam? Kan man krypa, ställa sig upp och kanske så småningon ta nåt steg i den? Eller känns den mer som en åkpåse?

• solida

Hej hej! Tillbaka och en molnoverall rikare! Tyvärr fanns den bara i stl 68 och 74. Jag hade velat ha 80, men när jag tittade på den så var den väldigt stor i storleken, så jag tror min skrutt kommer att kunna ha 74an hela hösten faktiskt. Annars får jag väl sälja den, verkar ju vara hett eftertraktad...

Milo är 72,5 cm lång, väger 9 kg och är 8 mån. Så din son kommer definitivt kunna ha 80!!

Jag är också lite orolig att det skulle vara en bebisoverall, men den är varm och gosig och jag tänkte att man kan dra över ett bar överdrags/galon-byxor när han ska leka i den.

• solida

Jag tyckte den verkade väldigt stor i storlek, men har inte kunnat prova på sonen än, han ligger och sover i vagnen. Hoppas att den är det, eftersom de inte hade stl 80...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)