Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hej jag hoppar gärna in i denna tråden!
    Finns "bara" Lindex (ingen annan stor kedja men några småbutiker med barnkläder) i min lilla stad och det känns som man kan sortimentet utantill! Springer där en hel del sen jag fick barn och har ju upptäckt att det finns ju en del fint till oss mammor också .

Håller med linus ang. molnoverallen. Jag köpte den i stl 68 och den passar jättebra på min lilla tjej som annars har stl 62 just nu. Andra ytterplagg vi har är jättestora i storlek om man jämför med denna. Hoppas hon kan ha den ändå hela säsongen. Hutlösa priser på tradera, tur man hann köpa en innan de tog slut! Ska de inte få in fler, ngn som vet?

• Maj bebis 07

Någn mer än jag som saknar fler roliga färger av mysiga plyschbyxan på baby tjejsidan? Nu finns ju cerise och ljusrosa men jag hade gärna sett tex röda och lila också.

• Maj bebis 07

Alexa
    Va? Det har jag helt missat! De har bara cerisa och ljusrosa här i Kungälv än. Låter bra!

• Maj bebis 07

Jaha ok då är det nog på baby det bara finns cerise och rosa... Jag har köpt de bruna till Molly men svarta kan man ju också ha. Lindex är dåliga överhuvudtaget på rött på babyavdelningen! Mest rosa/lila för tjejer. Hade velat ha de all kids stjärntightsen i rött!

• Maj bebis 07

AnnaFreja
    Jag tycker den verkade liten i storlek.

• Maj bebis 07

annie dark
    jag har också köpt hänngselbrallorna till min tjej. Tänkte att en röd body blir fin till. Har du sett ngn på Lindex som passar?

• Maj bebis 07

Sindri
    De nya bodysarna du sett - var det på babyavd. du såg dem på?

• Maj bebis 07

Jaha hehe ok
    va bra då ska jag kolla om de finns här i morrn!

• Maj bebis 07

inga molnbodysar eller velouroveraller än i Kungälv...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)