För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Alexa
Jag har spanat idag och jag hittade dem ingenstans! Men jag väntar med spänning!
Alexa
Jag har spanat idag och jag hittade dem ingenstans! Men jag väntar med spänning!
Alexa
Tack för tipset!
Nä nu flyttar jag från Kungälv!
Varken Katvignappar på butikerna eller velouroverall + molnbodys på Lindex!!!!
*gråter*
Hehe min duktige sambo ringde precis från en coop han precis besökt med jobbet och sa att de hade katvignapparna Så nu har jag några såna i alla fall!
ÅÅÅÅÅ kan det inte komma lite snigel till babyavd. oxå!
Fiiiiint!
Å jaj86 grattis! Jag vill skaffa en till bebbe bara jag ser Lindex newborn grejer, de är ju SÅ söta! Synd att de bara finns upp till stl 62, hade velat ha massa därifrån men nu är min tjej stl 68.
Vet ni om Lindex brukar ha tomtekläder till småttingarna sen? Brukar det vara en "vanlig" tomtedräkt eller finns det annat också? Måste ju kolla läget innan julkortsfotografering!
Yes nu har äntligen Lindex i Kungälv packat upp lite nya grejer . Köpte t3b2 vit/rosa molnbody, randig body vit/rosa/grå och rosa matchande plyschbyxor. Och självklart den underbara bruna velouroverallen!
(Vad är det för skillnad egentligen på velour och plysch..?)
Den bruna molnbodyn fanns bara kvar 2 st i stl 56.
Var SÅ nära att köpa lite fint från "stora" avdelningen och vänta tills hon kan ha stl 86 men jag höll mig... Det kommer väl finnas fina grejer där den dagen hon kan ha de grejerna. Men lockande är det. Kanske om man hittar nåt på rea sen .
Den pyjamasen är jättefin! Jag köpte den men lämnade tillbaka och bytte till den vita med rosa elefanter. Hehe kände för nåt flickigt börjar bli lite less på när alla tror lillan e en kille bara för att hon inte är helt klädd i rosa.
Lilybee
Min tjej heter också Molly.
Ja det är lustigt att folk tar för givet att barn är flicka/pojke bara pga en klädfärg. Inte ens rött funkar - då tror de att hon är pojke. Rosa från topp till tå ska det tydligen vara för att de ska se att hon är flicka. Hade i somras ofta den jättesöta lilla klänningen med fickor, vit med gröna äpplen och de gröna tightsen till (finns bild i mitt galleri) och såklart för det var grönt så trodde alla att det var en pojke. Ingen som reflekterade över att det var en klänning! Jaja sånt man får leva med.
Vill tipsa om jättefina jeanshängselbrallor på baby! Har tyvärr ingen bild men de är ursöta med lite utsvängda vida ben, lite tajta på rumpan med små fickor både bak- och fram. Det står "retro baby" på knapparna och det de har lite innefoder med svart/blå blommor + samma tyg på en liten ruta på ryggen. Någon fler än jag som köpt??? Mitt Lindex hade gömt dem bland Fix-kläderna på pojk, kändes inte som de hörde hemma där! De kanske har funnits jättelänge?