Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hörrni experter!

Om man vill blir medlem i Lindex men inte ha kredit hur gör man då när man ska fylla i på deras hemsida?
    Det står ju önskad kreditgräns och ska man skriva 0 då eller?

Jag vill likom bara ha kortet o betala kontant, typ som på Hm.

• Milla med killar

Molntröjan den bruna, finns den på flick eller pojk?

• Milla med killar
    Snorky skrev 2007-10-02 16:36:25 följande:
    finns ingen brun molntröja... det är body och den finns i t3b2-sortimentet... Sen finns det molntröja med blixtrar men de är svarta o gröna, de finns på pojk stl 86-122
    Menar molnbodyn...
  • Milla med killar

Är det nån som köpt veloursnickisarna på nätet? Fasiken hittar dom inte här i stan.

• Milla med killar
    lollypop skrev 2007-10-09 12:28:07 följande:
    Ingen verkar ha sett dom på nätet
    Faaan.... Föe de ska väl finnas på flick från 80 eller 86 o uppåt?
  • Milla med killar

Var precis på stan...bara stora storlekar tyvärr

Snorky skrev 2007-10-09 14:10:40 följande:
    de finns både på Marieberg o i stan... dock såg jag de mest i stora storlekar på stan i fredags, Marieberg vet jag inte för det var ett tag sen jag var ut där. Men köpte där för ett par veckor sen.
  • Milla med killar
    Snorky skrev 2007-11-16 18:51:17 följande:
    Milla med killar: Vad snygga pojkarna blev i nya kläderna! Jag har också köpt pyjamasen åt Neo nu. Hade fått kupong när jag kom hem... som jag sa! Hihi... det var ju roligt att vi lyckades springa på varandra 3 ggr på stan idag!
    Ja visst blev dom Hannes älskade speciellt tröjan. Den blev supersnygg till stuprörsjeans med.
    Haha...ja var jag än gick in så var du där. Vi måste ha samma smak.
  • Milla med killar

Ni som köpte djurpyjamasen, tyckte ni att tröjan var lite mindre i storlekarna? Jag köpte samma storlek jag brukade men tyckte det.

• Milla med killar
    Snorky skrev 2007-11-17 22:06:29 följande:
    Neo har en i 98/104... en storlek mindre såg ju minimal ut... tänkte nästan köpa den åt lillebror, men blev inte så sen. Dock har jag inte provat den än då jag inte vet om han ska få den i julklapp eller inte. Jag tyckte den inte såg så stor ut iaf. Jag jämförde nu och den är ju lika stor som den röda stjärntröjan i stl 98, så jag kan inte kalla den stor iaf.
    Tog med 98/104....skrev till dig längre bak i tråden
    Hannes är med liten 94cm, 13,5kg tung.

Hannes hade tröjan i dag till stuprörsjeans. Såå fint var det.
  • Milla med killar

Ni som har plyschyxorna, hur är dom i storlekarna? Mindre eller stora? Ni vet de på flick 86-122. finns bla bruna.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)