Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

gambia90 skrev 2007-11-18 19:06:38 följande:
    hihi, idag har jag köpt snigelbodyn på lindex inne vid citygross samt några plysch byxor , tag tre betala för två. Jag som trodde det var slut med svarta velour/plysch men där fanns det kvar..jag är glad :)
    Tyckte du med att plyschbrallorna var små i str? Köpte du större än vanligt
    ?
  • Milla med killar

Jag har köpte ett par på tradera nämligen, plyschbrallor i str 116. Min kille är en 104 annars. De kanske är som hus eller vad tror ni?

• Milla med killar
    Snorky skrev 2007-11-18 19:49:57 följande:
    Neo har 98 o 104 på sina... 98 är typ precis... så jag köper bara 104 nu. Hannes borde ju kunna ha 104 om han är längre än Neo.
    hehe,,har liksom köpt 116...på tradera
  • Milla med killar

Haha...ja, fan oxå!! Blev ett felbud, hade lite bråttom lixom, som vanligt.

• Milla med killar

Jesus!! Idag har jag ring varenda Lindex i hela Sverige för att få tag i bruna plyschisar i str 104. Hittade tillslut i Högsbyn var det nu ligger De skulle skicka de till min butik i Örebro. Viist måste jag väl få byta de jag har i str 116 fast jag inte har kvitto mot dom? Lappar finns ju kvar.

• Milla med killar

Fru Indosaurie skrev 2007-11-20 18:22:49 följande:

annars kan man ringa till kundtjänst så ser dom vilka butiker som har dom inne men det kostar att få skickat va? på mitt lindex får man byta strl utan kvitto, verkar vara lite olika från butik till butik.
    Jo det var det jag gjorde , fick ca 15st butiker och i den sista fanns det tillslut. Är det inte konstigt att det ska vara så...fniss..
  • Milla med killar

Jo kostar 50kr men det får det vara värt. Är ju slut överallt . Ska ha den till Min 2 årings sura grodtröja från me and I. På me and i är de tokslut med, deras bruna plyschisar..

• Milla med killar
    Snorky skrev 2007-11-21 11:03:30 följande:
    jag var på stan igår... fanns inga snigeltröjor i 86 o 92... och inga snigelbodysar öht. Ballongbyxor i blått/brunt fanns tror jag.. bodysar vet jag inte. Tycker det är så svårt med kortärmat när jag har så varma pojkar. Det är så svårt att ha dubbla tröjor på de då. Men jag måste nog ha ballongbodysarna iaf! Får väl köpa 86 så han kan ha de till våren! Jag ska strax åka iväg till Marieberg... så jag kan avlägga rapport därifrån sen!
    Jag kom precis från stan, köpte snigelbody str 80, fanns 86 idag iaf och ballong linnebody så söt Lägger in bild sen.
  • Milla med killar

Är det nån snäll männsika som sett bruna plyschisar i str 104 i sin butik?

• Milla med killar
    lollypop skrev 2007-11-28 17:10:20 följande:
    Yes!
    Vart?
  • Milla med killar

Skit piss Ingen som vet det finns i någons butik bruna plyschisar str 104 ????* Tigger o ber*

• Milla med killar
    jossposs skrev 2007-11-28 19:39:09 följande:
    milla m killar. Kolla vad det e för artikelnummer... sen ringer du lindex kundtjänst så kollar de upp var och om det finns åt dig.. jättepraktiskt Gjorde själv så när jag var helt desperat efter o finna en plyschdress åt lina. Lycka till
    Tack men det är det jag gjort och inga har några kvar alls.
  • Milla med killar

Ni som har plyschbrallorna ,har ni tagit samma str som ni brukar eller gått upp en str?

• Milla med killar
    Pochahontas skrev 2007-11-28 22:08:12 följande:
    Milla med killar: Nu e jag kanske helt OT, men menar du Meandis plyschbrallor? I så fall rekommenderar jag inte att gå upp i storlek! Min tjej har 74/80 i kläder, men jag gick ändå upp en storlek i plyschisarna, för dom är så smala i modellen. Skulle jag INTE gjort! Dom är för höga i midjan och otrooooligt långa i benen. Dessutom är ju resåren i bensluten så vid att dom glider ner över foten.
    Nej,jag menar lindex egna t23 sort.påflick 86-122.
  • Milla med killar

Skriver som en kråka,ammar lillen samtidigt

• Milla med killar
    maggan75 skrev 2007-11-28 22:18:20 följande:
    Jag har gått upp en storlek i plyschbyxorna och även tröjorna från T3B2
    tack..
  • Milla med killar
    Lindadjo skrev 2007-12-01 01:22:38 följande:
    Åh, är det någon som har de här byxorna? De gröna velour alltså. Storlek 116 på tjej, kan de måntro tänkas passa en kille som annars drar 98/104?www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    Nej de blir för stora tror jag. Har precis lämnat tillbaka str 116 som jag hade köpt till min 98/104 kille. De var i och försig ganska bra upptil så vill du klippa av dom o sy upp dom funkar dom annars var de ca 15cm för långa.
  • Milla med killar
    Mamma och Mor skrev 2007-12-01 08:07:52 följande:
    Fleeceoverallerna finns bara till storlek 80, så det är nog ingen större idé att du köper någon. Vår dotter är ca 74 cm lång och overallen i storlek 80 upplever jag som liten i storlek och därför snart lagom till vår dotter.
    Min snart 5 månaders kille drar 74/80 i kläder nu, 8kg o 69cm lång. Han kan ff ha sin molnoverall i 68 men den börjar bli för liten nu om jag har muddarna stängda vid fötterna o händerna. Jag ska nog köpa en stjärnoverall i 80
  • Milla med killar

Men Hej Vos

Ja...det är här jag hänger nu...fniss...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)