Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Crocs att ha inne på dagis att leka i, är det verkligen så praktiskt?

Jag föreslår mockasiner, tofflor, strumpor med halkskydd.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    snigelina skrev 2007-09-18 11:39:04 följande:
    Det är massor av barn på min 5-årings avdelning som har crocs-kopior som dagistofflor, faktiskt även några på småbarnsavdelningen där 2-åringen går. Knepigt!
    Jaha.... ja, det kanske fungerar...
  • miniGrynet
    snigelina skrev 2007-09-18 11:50:25 följande:
    Fast nä, jag tycker inte det är bra. Hur kul är det för de som är utan att bli trampade på av sånna? Jag förstår faktiskt inte, jag skulle inte vilja leka med tofflor på mig.Våra barn har bobux eller mockasiner på dagis.
    Nej, det var lite så jag tänkte. Inte så roligt att få en sån i ansiktet vid lek eller som du säger, trampad på av... Som lätt händer vid lek.

Men ett par mjuka tofflor kanske är bättre, finns ju många som ser lite roligare ut för barnen också!
  • miniGrynet
    snigelina skrev 2007-09-18 12:02:20 följande:
    Till lilltjejen rotade jag fram mockasiner ur Lindex rea-korg. Ett par bruna med rosa hjärtan och ett par rosa med vit/bruna cirklar. Betalade 15,50 kr/par, helt okej! Stortjejen fick ett par rosa med ugglor till ordinarie pris.
    Perfekt ju, bättre pris än så kan det ju inte bli!
  • miniGrynet
    IssaPissa skrev 2007-09-18 12:05:27 följande:
    Jag har fått en rabbatcheck på 50 kr eftersom jag gick med i Lindexklubben men undrar om den gäller som en del av betalningen för t3b2? Eller är t3b2 redan ett erbjudande i sig? Någon som vet ananrs får jag maila kundtjänst!
    Det borde vara även på det sortimentet!
    Det är väl en "check" på 50 kr, som ska gå att betala med i butik, borde då gå att betala även t3b2 för...

Tycker jag i alla fall!
  • miniGrynet
    IssaPissa skrev 2007-09-18 12:12:22 följande:
    Ja en en check kan man säga. Värdebevis 50 kr står det på den.
    Det borde du kunna betala med för vad du vill i butiken tycker jag!
    Om det inte står nåt på i stil med "ej tillsammans med andra erbjudanden" eller så, då kan dom säga nej till t3b2.
  • miniGrynet

Hos oss har det inte heller kommit in några moln-overaller, kanske kommer eller så blev min affär utan.

Jag ska inte köpa nån så mig gör det inget, men det verkar som om alla inte har kommit ut i butik ännu.

• miniGrynet
    skrattmaja skrev 2007-09-18 12:37:43 följande:
    minigrynet så fina saker du visade i bildtråden... vill genast inhandla bamsetröja o uggletröja till dottern.... en tur efter jobbet blir det allt.....vill hitta ngn tröja med bruna inslagg annars är det  mkt rött just nu!!!!
    Ja, brunt är fint!
    Det är tryck på baksidan av Bamse-tröjan också, dvs, men ser alla som målar bakifrån.

Uggletröjan är helt underbar, älskar den!
  • miniGrynet

Artikelnummret står på ju prislappen, så om nån har den kvar så...

Jag har inte köpt dom, men vet vilka du menar!

• miniGrynet
    annie dark skrev 2007-09-20 09:38:13 följande:
    Köpte gitarrtröja igår till dottern. Hon har visserligen bara 68 nu men när det är dax så finns de ju inte kvar.Men va små de var. Tog 86, jämmförde med en meandi tröja i strl 74/80 och den var lika stor fast meandi tröjan var lite längre på ärmarna så det är nog mer en 74/80 tröja.Då kan hon ju ha den tidigare, längtar, den är så fin.Köpte en massa 86 plagg. Klänningen med kaniner samt de tillhörande tightsen samt retrotröjan med cirklar som jag ska byta, tog den i grönt o cerise men ångrade mig så jag ska ta den bruna istället.Hur är Lindex i storlekarna annars, små eller? Tycker de är normala bland babykläderna. Bra att de inte är så smala tycker jag, pop bodysarna är väldigt smala och min lilla tös är lite rund.Efterlyser också den där boken med barnklädesmöster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kul att sy eget som ingen annan har.
    Och jag som tyckte tvärtom!
    Den grå gitarrtröjan var jättestor på min dotter, även fast hon har tröjor i 86 ifrån både H&M och Pop.

Ja, den är ju fin i alla fall och hon kommer väl växa i den!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)