• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

emmisvirre skrev 2007-09-30 20:34:07 följande:
    Min dotter har dom på sig om du tittar i bildtråden. Jag upplever dom faktiskt som något stora på längden, men kanske "hårda"/små i midjan vilket passar min smalis.Hon har stl 80 och var 78cm lång för en månad sen.
    [/citat]
    Amathea skrev 2007-09-30 21:08:37 följande:
    [citat]
    Min tös har dom tajtsen, och hon är lång och smal.Vi köpte storlek 80 och hon är nog 76 lång. Dom är lite långa, men skrynklar ihop sej så där fint över benen.Midjan kanske är något hård men passar min lilla smalis utmärkt!!
    Jaha... Då får jag nog hitta nåt annat till min kille då. Han är ju inte direkt tjock, men han brukar inte kunna ha de där allra smalaste modellerna. Han är 74 cm och 9 kg.
    Men det finns ju mycket snyggt och mer verkar det komma hela tiden!
  • solida
    Amathea skrev 2007-09-30 21:12:35 följande:
    I vilka storlekar och färger finns molnbodysarna?
    Vad jag förstår så finns de i de två färgerna som är i bildtråden.
    Och de är på t3b2, brukar väl vara upp til stl 80...? Eller? Jag har själv inte sett dem live men jag tror att det ska vara så...
  • solida
    Snorky skrev 2007-09-30 21:32:38 följande:
    upp till 92 är det alltid på bodysarna på t3b2
    Jaha...? OK, tyckte det var upp till 80 på gitarrbodyn men jag har nog fel. Min son har stl 80 nu, så jag har inte behövt köpa större än...
  • solida

mollan nu skrev 2007-10-02 11:09:15 följande:

Just ja, jag fyndade lite i går. Två pyjamasar för 29:- st. En bamse och en ljusblå med en ful disneyprinsessa på. Sen köpte jag en snygg pyjamas oxå Den rosa och turkosa med folkabussar på.
    Åh vart köpte du dem? Jag tycker pyjamasar är så sjukt dyra. Blir tokig, för man måste ju ha ett gäng ändå. Och nu måste han ha nya snart för alla börjar bli för små...
  • solida

mollan nu skrev 2007-10-02 13:04:12 följande:

lindex värmdöVar en sväng till solna. Köpte en velouroverall, brun gitarrtröja, bruna velourisar och bruna tights. Allt i 62 förutom tightsen som jag tog 80 i till mig själv. Resten blir en bra present till jobbarkompisens bebis.Lite sugen att spara velouroverallen till framtida bruk dom höll på att plocka upp de nya ecologic kläderna i solna när jag kom. Gillade inte tröjan med "peace on earth" texten...
    Så du har storlek 80...??
  • solida
    Snorky skrev 2007-10-02 16:34:32 följande:
    öhhh... jag tror hon inte läste vad du skrev... tror hon menade molnOVERALLEN!
    Precis vad jag också tänkte!!
    Och betyder detta att den kommer vara rosa istället för brun? Alltså rosa med vita moln?
  • solida

Josse82> Oh så söt han var din lile kille i bildtråden! Tror det får bli bodyn för mig, vad kostar den och i vilka storlekar finns den?

Tina83> Diskussionen började för att vi pratade om att matcha, och då kröp det fram att man matchar nappen med kläderna... Och då blev det tips om nappar! Tråden är ju till för diskussion om lindex och andra kläder, men nappar är ju en slags accessoar så det får väl också var med!

• solida
    Lejån skrev 2007-10-03 18:11:19 följande:
    Hittade nåt nytt (?) sött idag som jag var tvungen att köpa åt tösen, en tröja med sniglar! För den som letar finns också molnbodysarna i vissa storlekar kvar i Solna.
    Bild please!
  • solida
    Maria1984 skrev 2007-10-03 18:14:31 följande:
    svar från lindex

Hej igen!

Moln bodyn kommer inte över huvud taget till vällingby eller jakobsberg. I Barkaby och Odenplan var den slut.
    Butiker där du ska kunna få tag på den i 62 och 68 är Gallerian, Sergels torg, Kista, Skäeholmen och Solna.
    Storlek 92 ska finnas i Gallerian, Sergels torg, Skärholmen eller Solna.
    De är på ingång igen runt v 44 eller 45.
    Hoppas du får tag på den.Dom som den finns i har typ inte packat upp den än..hon i solna sa att den antagligen kommit med dagens pall o skulle packas upp imorn. min kompis ringde till barkarby (fast hon skrev att den var slut där) och dom hade visst dom på lagret! så nu har vi lagt undan
    Varför kommer den inte till Vällingby?????? Nu blir jag upprörd! Jag som tyckt att MIN lindex-butik är bäst för den har allt som jag velat ha och de brukar ha bra med storlekar också.

Fast det kanske är tur, för det är fortfarande 24 dagar kvar tills jag får shoppa igen...
  • solida
    Maria1984 skrev 2007-10-03 18:20:18 följande:
    solidadunno..men hon skrev ju att den var slut i barkarby med så man vet ju aldrig. tycker du att lindex i vby är bra?? jag tycker dom är så sega med allt.. molnoverallen fick dom väll aldrig in heller (eller så hängde jag inte med i svängarna där bara) men om dom inte fick overallen kanske dom inte får bodyn heller
    Jo då, jag köpte en i 74 och en i 80 där! Och då fanns det minst en i varje storlek. Men det var första dan de hade fått in den... Nästa gång jag gick dit fanns det inga kvar.
    De fick in molnoverallen bland de första, om jag jämför med andra här i tråden iallafall. Men med annat vet jag inte. Tycker dock att de brukar ha bra sortiment, det enda jag vill klaga på är deras rea. De har nästan aldrig nån större rea på barnkläder, utan det är bara ett fåtal plagg som hänger undanskymt nånstans.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)