-
Ja, det där med resåren hade jag tänkt ha överseende med, märkte det direkt efter tvätten. Men det var först idag när han skulle använda byxorna som jag såg hålet i sömmen. Det fanns definitivt inte där innan tvätt.Snorky skrev 2007-10-24 10:34:33 följande:våra har inte gått sönder, men resåren vrider sig efter varje tvätt... så jag vrider alltid tillbaka den när jag hänger tvätten. Tycker så mkt om de på alla andra sätt så vill inte reklamera de för det. Har dock funderat på att sy fast resåren på fler ställen än bara där bak.
-
Ja, själv är jag intelligens apa vad gäller sykunnande. Kan inte ens sy i en knapp.Leeanlej skrev 2007-10-24 13:53:32 följande:det har varit hål någon gång i tösens byxor. men jag har bara sytt i det igen. fast jag har ju min symaskin framme, så det är ju lätt för mig.
Därför är det lite trist när det går hål.
-
Därför att vi som varit i denna tråden redan från början vet hur omständigt det blir att ha prat och bilder i samma tråd... Man måste leta sig fördärvad efter just det inlägget eller den bilden man ville se...okptr skrev 2007-10-24 14:43:41 följande:Nu har det startats en Lindex-tråd till.Kan inte alla försöka hålla sig till samma??www.familjeliv.se/Forum-3-96/m26202037.html
tycker det är bra att det startar en ny tråd så behöver inte folk snacka i bildtråden till denna tråd... -
Ja! Starta en till!
Där man får prata och även lägga in bilder från de andra trådarna!
Nej, men självklart får man välja vilken tråd man vill eller skriva i alla.
Jag sitter och planerar vad jag ska köpa på fredag när jag ska få SHOPPA!Är i desperat behov av jeans. Är det någon som vet om det finns snygga på HM eller nån annan butik med ok priser? Man har det ju inte så fett för tillfället men just nu är det verkligen kris på jeans-fronten. Ska helst vara riktigt mörkblå och smala.
-
Ja, jag hörde nåt om dem. Ska kolla in det. brukar de finnas överallt?philmKarin skrev 2007-10-24 16:18:03 följande:Jag gillar HM:s squin - stuprör som finns i flera färger/tvättar.
-
De här var snygga tycker jag:
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=9550&prodid=743812&parentid=0&color=457080&NewView=true
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&type=rel&color=460380&NewView=true
Sen hittade jag den här pyjamasen till sonen:
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=930431&parentid=0&color=930430&NewView=true -
oh den här klänningen var jättefin!
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=931097&parentid=0&color=603224&NewView=true -
Hmm. Ska jag lägga in såna här länkar i bildtråden förresten? Jag vill ju gärna ha kommentarer, och har ju inte köpt kläderna än... Tycker ni att det är ok med länkar här i tråden?
-
Inte för att vi skulle fortsätta diskutera detta. Men när en person sa till så slutade inte folk prata i bildtråden iallafall. Och då blev flera lite irriterade och sa till ungefär samtidigt, och skrev flera inlägg så att folk verkligen skulle läsa dem!Miniigirl skrev 2007-10-24 19:29:29 följande:jag håller faktiskt med dig! jag råkade skriva där, fattade inte att man inte fick...fick flera stycken som skrev å sa åt mig....det tar ju mer plats=/ om någon nu måste säga till så räcker det väll med en som komenterar??det som tar upp all plats är ju dom som skäller!!!
Men, men. Det är ju inte det vi ska ta upp denna tråd med heller...Finns ju en annan tråd också där man både pratar och visar bilder samtidigt.
Såg jättefina byxor på baby idag! Oh så mjuka. Önskar att jag skulle ha bebis nu...
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111360&prodid=931205&parentid=0&color=758638&NewView=true -
ooouuh. Jag får inte gå förrän imorgon...
Då kommer allt vara slut överallt säkert.
Hoppas det finns lite fina byxor till sonen i stl 80-86. märkte nu att han visst har slut på byxor... Eller, slut och slut, men det känns som att det behövs några till.