Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-11-21 22:28:29 följande:
    Jag köper aldrig jeans el. andra byxor/hängslebyxor med knappar i grenen !!!Jag har råkat ut för det ett flertal ggr.Sååå störigt !!!
    Det här var första gången vi har ett par såna byxor, om man inte räknar med de små söta manchesterbyxorna hon hade när hon var ca 3 månader, men i stl 50/56 så rörde hon sig kanske inte så mkt som nu.

Men som sagt, jag ska reklamera våra hängselbyxor.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Ja, jag har då ingen lust att behöva sy ihop byxorna själv... känns lite tråkigt att ett par jeans för 180 kr inte ska fungera ifrån början.
    Men vill man ha dom kvar såklart det är en bra lösning!

• miniGrynet
    annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    Jag har gjort samma sak, har den liggandes i byrån så länge då den är alldeles för stor nu. Så nu när man läser om alla dåliga tryck och reklamationer blir man ju lite störd på det, som du säger, det går ju inte att reklamera den i vår...
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-11-22 09:39:27 följande:
    Po.p har som är jättebra!
    Kanske ska kika där då! Fick ju pengar tillbaka där nu när man fick bonusen.
  • miniGrynet

Ja, men visst är det två olika tjejer? Fundersam

• miniGrynet
    2007 Mamma skrev 2007-11-22 10:32:39 följande:
    Ja det var det ju såg jag nu när jag kollade igen! Läste bara att hon poserade för att hon klippt sig och kolla bara frisyrerna och tänkte... -vilken modig tjej! Haha....
    Ja, hade man klippt sig så mkt så håller jag med dig, modigt!
    Det hade nog inte jag gjort... är lite för feg där. Haha!
  • miniGrynet
    Buttelina skrev 2007-11-22 10:36:48 följande:
    hur är det nu med handla för 400 få 100kr i rabatt kupongen??? kan man ta tre betala för två i det erbjudandet??
    Japp!

Jag provade aldrig igår, men det ska man kunna göra!
  • miniGrynet
    Buttelina skrev 2007-11-22 10:40:28 följande:
    ok tack, men man får säkert brottas med dom i kassan
    Säkert, men ta med det som du har i din inbox!
  • miniGrynet

Om man måste "bråka" med personalen i butiken så borde man ju kunna hänvisa till Kundtjänst egentligen, och säga att dom sagt det, ni får kolla upp det helt enkelt.

Och sen som nån skrev att det beror på vem som står i kassan, så kan det ju verkligen inte få vara, de står dessutom i samma butik! Lustigt! (eller inte!)

• miniGrynet
    Ziria skrev 2007-11-22 11:37:22 följande:
    Var har ni fått kupongen handla för 400 och betala för 300? Jag har inte fått en sån  Kom den på mail eller?
    Fick med posten för ca 1 veckan sen, idag kom det på mailen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)