Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

softsofie skrev 2007-11-29 17:04:41 följande:
    vad tycker  ni om denna ?jag kan inte betämma mig om jag tycker dne är snygg eller ful.nån som sett den i verkligheten? www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    Jag såg byxor i det tyget idag, gillade dom inte...
    För skrikiga för min smak.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-11-29 17:59:56 följande:
    Den finns i flera storlekar på mitt Lindex, kollade på dom idag, men sambon gillade den inte så det blev ingen sån till dottern. Så visst finns den kvar!
    Äsch, läste inte ikapp innan jag skrev!
    Roligt att du hittade den!
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-29 18:07:13 följande:
    är det ingen som är ute å shoppar å lägger in bilderna i bildtråden.nu har det varit dött där ett tag
    Jag shoppade idag, tog några bilder på en lite arg dotter, och ville nu försöka ta bort de röda ögonen innan jag lade ut dom men mitt foto-program har hängt sig!
    Håller på och försöker för fullt!
  • miniGrynet

Sara25ma

Vart fanns den bodyn? Jättesöt!!
    Och jättesöt modell!

• miniGrynet

Personligen så gillar jag "mitt" Lindex, i Lidingö centrum.
    Dom brukar ha rätt mycket där, i alla fall enligt mig och mina shoppingrundor.

En hel del som sagts i tråden varit slut på andra ställen ser jag i vår affär.

• miniGrynet
    mollan nu skrev 2007-11-30 13:47:47 följande:
    Butiken på värmdö (mölnvik) tycker jag är bra för där finns det ofta saker kvar som är slut på andra ställen och dom rear ut massor. Som den jackan Alma fick nu, den hittade jag till ordninariepris inne i stan idag. Lite surt att köpa den där för 299:- när man kan få den för 75:- på ett annat ställe.Cajsan: ja den va himla snygg! Synd man inte har någon att stoppa i den just nu bara....
    Kollade på Lindex sida efter den butiken, men hittar den inte där...
  • miniGrynet

Usch, jag skäms nästan nu för att jag frågar igen....

Men är det någon som har koll på koderna till H&M?
    Sitter med en beställning hos dom nu, och tänkte att om det gick att få 150 kr rabatt så är inte det helt fel!

• miniGrynet
    Cajsan skrev 2007-11-30 14:00:07 följande:
    Sorry....det blev lidingöbutiken!!!

Den hittar jag till!
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-11-30 14:07:09 följande:
    Usch, jag skäms nästan nu för att jag frågar igen.... Men är det någon som har koll på koderna till H&M? Sitter med en beställning hos dom nu, och tänkte att om det gick att få 150 kr rabatt så är inte det helt fel!
    Äsch, hittade dom själv.
    Letade inte tillräckligt långt bak i tråden först.
    Ska se om de fungerar fortfarande!
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-11-30 14:14:49 följande:
    vad är de för koder? har inte fått några hmm??
    Inte jag heller, fått kuponger bara (som jag dock tappat bort!) men det skrevs koder här i tråden:

H&M rowells
    kod 7657 ger 100kr i rabatt
    kod 1304 ger 50 kr i rabatt

Hade massa kläder i korgen nyss och skulle då lägga in koderna och sen gå till kassan, men då hängde sig hela sidan så allt försvann. Retligt, men får se om jag försöker en gång till senare.
    Vet som sagt inte om koderna fungerar fortfarande. Värt ett försök om man ändå ska handla.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)