Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag handlade med kupongen igår.
    Det blev en skjorta till mig, ett linne till mig och en pyjamas till dottern.
    Försökte satsa på mig själv lite för omväxlingens skull!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Vill rådfråga er mode-lejon härinne, så jag hoppas det är ok att jag lägger in två bilder här i den här tråden.

På en 40-årsfest nästa helg så ska dottern ha denna klänning på sig, som vi köpte för evigheter sen och sparat, men aldrig använt.
    grå klänning.jpg
    Nu har vi dessutom hittat matchande skor i veckan, då dessa klänningar med tillbehör släppts igen (på H&M om någon undrar!)

grå skor.jpg

Nu till min fråga.
    Klänningen är ju ärmlös, men vill gärna ha någonting på dottern under klänningen.
    Men en vanlig vit bomulls-body känns lite "tråkigt" på nåt sätt, när klänningen är typ satin-tyg.
    Hon kommer att ha vita/creme-färgade bomulls-strumpbyxor, men det tycker jag känns ok.

Vad säger ni andra?
    Hjälp mig med bra tips!

• miniGrynet

Hmmm... bilderna blev inte klickbara, som jag trodde, men hoppas ni klarar er ändå.

Dom är lånade ifrån H&M´s sida.

• miniGrynet
    philmKarin skrev 2007-11-22 23:33:26 följande:
    Svårt... kan hon inte ha en fintröja/cardigan ovanpå klänningen annars?
    Ja, jag har funderat på det också... vi har en rosa bolero, som jag tror skulle kunna fungera faktiskt.

Nu minns jag inte ens vilken storlek det är på klänningen vi har, hoppas den är i 74 och att den då passar henne som nu drar nånstans mellan 74-86 i storlek.
    Så den inte är i 68... Ska jaga fatt den imorrn tänkte jag, sambon har "lagt den nånstans"... hmmm?!
    Alltid lika irriterande! Han borde hålla sig borta ifrån andras kläder och garderober!
  • miniGrynet
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-22 23:36:15 följande:
    eller en bolero?

Precis!
  • miniGrynet
    Mollie skrev 2007-11-22 23:42:02 följande:
    Handlade upp min kunping idag, men helt ärligt, jag hade svårt för att hitta kläder som ajg ville ha, både på pojk och på flick! :-S Är lite besviken men handldlade upp den + nått litet till mig själv. Nu idag fick jag ett mail från Lindex, men en sån kupong i med, handla för 400 kr å få 100 kr rabatt... Men man dra ut den och handla med den i butik?? Eller gäller den bara på onlinebutiken??
    Ja, det ska du kunna göra. Om jag förstått rätt av de andra i tråden.
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:41:55 följande:
    glömde skriva de jag menar är t3b2
    De finns ifrån stl 86 på större avdelningen, i t3b2, men jag vet inte om man kan kombinera mellan avdelningarna, men det borde man ju få göra.
  • miniGrynet

Leos mamma

Såg att du köpt ifrån Simply Colors, dom har bra kvalité på både tryck och kläder!
    Köpte en röd t-shirt därifrån till Elise, och den har hållt jättebra! Både med användande och tvätten!

Fin färg på bodyn!

• miniGrynet

Åh... chansar och är lite bekväm, någon som vet vilken sida alt har koderna till Lindex och H&M som skrevs här i tråden någon dag...?

• miniGrynet
    snigelina skrev 2007-11-23 15:13:02 följande:
    De finns på sid 702 och 703
    Tack snälla!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)