För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Jag handlade med kupongen igår.
Det blev en skjorta till mig, ett linne till mig och en pyjamas till dottern.
Försökte satsa på mig själv lite för omväxlingens skull!
Jag handlade med kupongen igår.
Det blev en skjorta till mig, ett linne till mig och en pyjamas till dottern.
Försökte satsa på mig själv lite för omväxlingens skull!
Vill rådfråga er mode-lejon härinne, så jag hoppas det är ok att jag lägger in två bilder här i den här tråden.
På en 40-årsfest nästa helg så ska dottern ha denna klänning på sig, som vi köpte för evigheter sen och sparat, men aldrig använt.
Nu har vi dessutom hittat matchande skor i veckan, då dessa klänningar med tillbehör släppts igen (på H&M om någon undrar!)
Nu till min fråga.
Klänningen är ju ärmlös, men vill gärna ha någonting på dottern under klänningen.
Men en vanlig vit bomulls-body känns lite "tråkigt" på nåt sätt, när klänningen är typ satin-tyg.
Hon kommer att ha vita/creme-färgade bomulls-strumpbyxor, men det tycker jag känns ok.
Vad säger ni andra?
Hjälp mig med bra tips!
Hmmm... bilderna blev inte klickbara, som jag trodde, men hoppas ni klarar er ändå.
Dom är lånade ifrån H&M´s sida.
Leos mamma
Såg att du köpt ifrån Simply Colors, dom har bra kvalité på både tryck och kläder!
Köpte en röd t-shirt därifrån till Elise, och den har hållt jättebra! Både med användande och tvätten!
Fin färg på bodyn!
Åh... chansar och är lite bekväm, någon som vet vilken sida alt har koderna till Lindex och H&M som skrevs här i tråden någon dag...?