Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-11-16 22:22:22 följande:
    KÄNSLIGA MÄNNISKOR (SHOPOHOLICS) MED TENDENS ATT SVIKTA FÖR GRUPPTRYCK, GÖRE SIG ICKE BESVÄR I DENNA TRÅD!!! Visst är här farligt
    Den varningstexten skulle varit i TS!

Det var lite därför jag var tvungen att lämna tråden förut, jag ville bara handla och handla alla fina kläder ni tipsade om här!

Hmmm... vadå svag man är! Nästan pinsamt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Line80

De där mockisarna med hjärtan, vet du storlekarna dom finns i?

Har 20/21 till dottern i moln-mockisarna, och tyckte dom där var fina också!

• miniGrynet
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-17 21:22:54 följande:
    dom finns i små strl också. W har 20/21 och storleken under i dom med hjärtan.
    Tack!

Vi har nyss upptäckt hur toppen mockisar är!
  • miniGrynet
    SandraS skrev 2007-11-17 22:10:10 följande:
    Hur mycket kostar molnmockasinerna? Från vilken storlek finns de?Finns de på lindex hemsida, jag kunnde inte hitta dom där
    Moln-mockisar:
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=949171&parentid=0&color=653069&NewView=true

Och uggle-mockisar:
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=689870&parentid=0&color=470078&NewView=true
  • miniGrynet

Jag hade också fått min kupong, men inte öppnat det då jag trodde det var vanlig reklam.

• miniGrynet

Har för övrigt för mig att de funnits i 86 på mitt Lindex, men jag kan vara ute och cykla också!

• miniGrynet

Läste fel...

Såg nu att det var ett tips på andra byxor du gav Mollymajs! Sorry!

• miniGrynet

Vet inte hur monster-pyjamasen ser ut, men om ni vill ha den som vanlig tröja så är väl det ok?!

• miniGrynet
    josse82 skrev 2007-11-20 13:32:22 följande:
    Absolut, det ska gå Alla fasta erbjudanden ska man kunna kombinera in i rabattkupongerna....
    Det går inte i min butik, då t3b2 redan är ett erbjudande och på kupongen står det ju att det inte går att kombinera med andra erbjudanden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)