-
Nämen sluta! Svart också! Suck.. *himlar med ögonen*Sonen skrev 2007-09-06 20:01:33 följande:Ang plychbyxorna så hade mitt lindex fått in i svart nu, så det köpte jag idag! Älskar de byxorna, så sköna och fina :)
-
Vi provade iofs aldrig 122:orna, men jag tyckte de såg kortare ut. Dessa vi köpte idag såg längre ut och passade bra.Line80 skrev 2007-09-06 20:09:23 följande:hur lång är din 5-åring egentligen? jag bytte mina 110 till 116 (för jag märkte att dom va små i strl.) å dom sitter jätte snyggt på min 5-åring (imorgon 5 år) blir så där pösiga å snygga å dom har inte krympt i tvätten heller.
Nora är nog 116-117 cm lång. -
Näe, jag får nästan ta en sväng till stan imorgon igen och se om de kanske fått in de lila plyschbyxorna och jag missat dem! Eller om de kanske finns på lagret? Som Line skrev så passar ju lila till mycket ;)
-
Hejhej på er! Har varit bortrest över helgen.. abstinens! Har wap-at in här lite och kikat och tvingade sambon att åka in på ett köpcentrum på vägen hem. Där fanns lila velourbyxor i 122 så 5-åringen fick ett par iaf. Hoppas de har mindre strl här i stan + även svarta, ska ner och kika vid öppning imorgon! Det blev även en rosa och en brun velourtröja från Mix 3 och en hängsletunika med hjärtan i vitt/beige/brunt/ljusrosa till 5-åringen.
-
Nu läste jag på annat forum att velourbyxorna kommer även i rött och grönt (ev blått) - jösses! Alla färger kan man ju inte ha
-
Japp, de som är puffiga!maggan75 skrev 2007-09-09 18:16:57 följande:Klart du kan ha alla färger Är det de velour byxorna med resår nertill ? ( har rosa och bruna i galleriet under shopping)
Lilltjejen har de mörkrosa som är lagom nu (mörkrosa, ljusrosa, brun att växa i snart) och mellantjejen har fått de lila. Tur att man har två att köpa till. :) -
mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande:
velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.Vad spelar det för roll om det är mudd eller resår? -
De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr.saragbg skrev 2007-09-09 18:26:00 följande:såg era inlägg å undrar ifall dom fått in nya velour byxor på lindex? dom har juh haft dom m en sjärna på ett tag menar ja, å i vilka storlekar?
-
De är unisex. Mudd upptill med knytband och resår nedtill så de blir lite puffiga, som Me&Is plyschbyxor.IaPia76 skrev 2007-09-09 19:02:39 följande:Funkar velourbyxorna från flick även på en pojke? Tänkte om det är någon tjejig modell eller helt vanliga?
-
Jag stör mig på kopiorna och ratar dem, tex då de prickiga "molo"-kläderna, den gröna "småfolk"-äppletröjan, den rosa+beige "småfolk"-tunikan med stadsmotiv, regnbågskläder, luftballongskläder, "katvig"-miniappleprint-kläderna på baby etc.gosmamman skrev 2007-09-09 19:18:39 följande:De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr. Jag tycker dom har dåligt utbud på dessa, det fanns ett enda par bruna när jag shoppade sist o dom hade fått in massa andra kläder men där var det soprent.Men jag shoppade massa andra fina kläder. Mig stör det inte att dom har en hel del kopior men jag tycker inte om när man nästa kopierar rakt av. Det enda plagget som verkligen irriterat mig är den grå klänningen med vita prickar o rosa kantband. Vore jag Molos tillverkare skulle jag gå i taket.Men i övrigt älskar jag deras kläder ffa "ta 3 betala för 2" som är underbara baskläder att ha o leka i och matcha till lite dyrare kvalites bodys osv.
Jag håller med om att det är dåligt med storlekar på plyschbyxorna, man måste nästan vara där varje dag och "sno åt sig" om man ska lyckas få de färger man vill. De har nog gått MYCKET över förväntan.