Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

NovasMam skrev 2007-09-06 19:15:37 följande:
    ohhhh vilken toppentråd =)här e min gladfis i molnen...jag tog st.80 (fisen e 7,5 månader, 74 cm lång å 9,4 kg..).. tyckte den såg såååå stor ut när jag såg den i affären men väl på så va den ju inte det! sitter jättebra å känns inte alls så stor!funderar dock på om den e så bra å ha framåt våren när han springer själv?! den e nog en mer "sitta i vagnen"-overall.. men jag ha en p.op som han kan ha när han ska leka sen =)
    Vilken sötis!
    Måste in imorgon på Lindex... HOPPAS den finns! MÅSTE ha
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    Amathea skrev 2007-09-06 21:16:20 följande:
    Ni som är med i lindexklubben o får mail eller så:har ni aldrig handlat över nätet förut?Jag har aldrig fått mail från lindexklubben trots att jag anmält min adress
    Jag har aldrig handlat från deras webshop men får alltid deras erbjudandemejl osv..
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Vad kostar de där velourisarna då?

• LillaÄrtan

Nu ska jag snart fa på Lindex o shoppa, om jag hittar nått... Redan köpt det mesta jag vill ha därifrån. Iom att det är stans enda barnklädaffär blir det ju en del shopping därifrån.
    Stjärnkläderna köpte jag förra veckan.. Men jag är inte så frälst, tycker dem är rätt tråkiga, men funkar ju som dagiskläder
    Molnoverallen ska jag iallafall köpa åt Kotten i magen..

• LillaÄrtan

Sist köpte jag inte ens från stjärnkollektionen... Nä tycker dem är jättetråkiga
    men sedan är jag inget fan av de färgerna i kombi heller, marin/rött/grått... hmm.
    Men jättefina som dagiskläder, som sagt

Nu ska vi nog bege oss mot stan o kika..

• LillaÄrtan

Jag vill också ha mussjeansen, men den var slut på mitt Lindex Fanns bara stooooora strl kvar. Trist!

• LillaÄrtan

Lindex har jätteknasiga strl tycker JAG

Dottern är snart 21 månader gammal, väger 12,5kg och är 80cm lång.. Kort ;-

Från "Bebissidan" Har hon strl 74 på jeans då 80 blir jättelånga i benen medans hon har jeans i strl 86 från "Storbarnsavdleningen" som hon snart vuxit ur!
    Bodysar & Tröjor kan hon ha vissa i strl 80 på bebissidan men är nästan uppe i syrl 92 i tröjor på storbarns.... Men det är så kul att hon fortfarande kan ha från båda sidorna. Vi har bara Lindex som säljer barnkläder här i stan, så det är ju lite mer att välja på om man har både avdelningarna att välja på!

• LillaÄrtan

Har så dålig månad ekonomiskt och blir sååå sur nu när Lindex fått in MASSVIS med snygga kläder! Fundersam Vill ju shoppa!
    Men till veckan fyller jag år, har önskat mig lite pengar av sambon.. Då ska jag shoppa åt dottern & Kotten i magen Fräckt va?

• LillaÄrtan

Har förresten Lindex-shopping i mitt galleri för de nyfikna

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)