Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

För att förtydliga lite så var det INTE snigeltröjan som färgade utan den marinblå bodyn med vita stjärnor och röda muddar.

• Nifelheim
    astrid33 skrev 2007-10-19 15:28:25 följande:
    Wow, vilka fina djurtunikor.Synd att det inte finns tröjor, kan ju inte sätta på Olle TunikorImorgon ska jag till Kupolen i Borlänge och handlaHoppas att Lindex där har snigeltröjan, velourdressen och att H&M har Gubbkepan.Håll en tummeHa en Trevlig Helg alla!Kraaaam Viveca
    Jag vart så förälskad i den brungula att jag köpte den åt min son ändå. Tänkte mixtra om den till en tröja
    Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Nifelheim
    SaramedM skrev 2007-10-19 15:55:56 följande:
    Åh vilka fina tunikor!Hoppas jag kan få tag på en nästa vecka när lönen kommit.Han kunde väl haft den som den är?Eller är det bara jag som är så konstig?
    Det kanske han kan. Jag har inte testat hur den ser ut. Men den är ju alldeles för stor (han har 74/80 nu) så då blir det väl som en hellång klänning och där går nog min gräns. hehe
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2007-10-20 15:05:42 följande:
    Helt ot, men ja jag är jätte nöjd hitills med vår p&t, men hade velat ha en bt, uj eller liknande att komplettera med nu när lilleman ska börja sitta snart. Kolla gärna in här! www.familjeliv.se/Forum-3-141/m23421786-179.h...Är det nån mer som har en röd stjärnbody där det vita blev rosa i första tvätten???Vet inte om jag ska reklamera eller inte. Vill ju ha den.. Fast röd och vit då...
    Nej men däremot hade jag den blåa och muddarna färgade av sig på HELA min vittvätt så allt blev rosa. Jag reklamerade och blev ersatt för den förstörda tvätten.
  • Nifelheim

Haar Lindex vanliga gubbyxor till baby? Dvs utan hängslen? Jag köpte de i snickarvariant men kände att det skulle bli svårt att matcha dem med de tröjor han har så jag lämnade tillbaka dem. Men jag vill ju ha gubbyxor åt honom.

• Nifelheim
    lollypop skrev 2007-10-27 14:07:27 följande:
    Ja, de har i alla fall funnits, från storl. 86 på flickavdelningen!
    Aha men så stor är inte min lillskrutt...han har 74 på byxor
  • Nifelheim

Okej, ska ta mig till vårt (för tillfället hopplösa eftersom de bygger om) Lindex och kika både efter de på tjejavdelningen och de på baby då. Hade inte sett några av de tidigare.

• Nifelheim

och så pratas det i bildtråden igen *suck* hur svårt kan det vara`?

Hmm är det bara jag som inte alls tyckte om hur molnoverallen sitter? Köpte en i stl 80 men den måste jag nog sälja, min son ser ut som ett mumintroll i den (får världens rundaste pösmage)

• Nifelheim

Bumblebee: Nej absolut att glömma bort sig och skriva ett inlägg är väl ingen fara, men det fortsätter ju hela tiden, har en skrivit ngt så fortsätter folk att svara och sen är det fler sidor med prat och man måste återigen leta som en tok för att hitta bilderna.

• Nifelheim

INgen rea på mitt lindex idag inte. Börjar alla i morgon tro?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)