För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
För att förtydliga lite så var det INTE snigeltröjan som färgade utan den marinblå bodyn med vita stjärnor och röda muddar.
För att förtydliga lite så var det INTE snigeltröjan som färgade utan den marinblå bodyn med vita stjärnor och röda muddar.
Haar Lindex vanliga gubbyxor till baby? Dvs utan hängslen? Jag köpte de i snickarvariant men kände att det skulle bli svårt att matcha dem med de tröjor han har så jag lämnade tillbaka dem. Men jag vill ju ha gubbyxor åt honom.
Okej, ska ta mig till vårt (för tillfället hopplösa eftersom de bygger om) Lindex och kika både efter de på tjejavdelningen och de på baby då. Hade inte sett några av de tidigare.
och så pratas det i bildtråden igen *suck* hur svårt kan det vara`?
Hmm är det bara jag som inte alls tyckte om hur molnoverallen sitter? Köpte en i stl 80 men den måste jag nog sälja, min son ser ut som ett mumintroll i den (får världens rundaste pösmage)
Bumblebee: Nej absolut att glömma bort sig och skriva ett inlägg är väl ingen fara, men det fortsätter ju hela tiden, har en skrivit ngt så fortsätter folk att svara och sen är det fler sidor med prat och man måste återigen leta som en tok för att hitta bilderna.
INgen rea på mitt lindex idag inte. Börjar alla i morgon tro?