Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-10-29 18:33:08 följande:
    Nifelheim:Nu ligger du risigt i det... !!!!!!!!!!!!!!! www.familjeliv.se/Forum-5-172/m26365253.html
    Haha jag vet,har fått hotgästboksinlägg redan
    Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Nifelheim

Hmm vad skum rean var. Det verkade som om de typ gömt reaplaggen bakom plagg som inte var sänkta. Vill de inte bli av med dem eller?

• Nifelheim
    snigelina skrev 2007-10-31 21:53:57 följande:
    Åh, jag har sett en så fin prinsessklänning i en blogg. Mer som en utklädningsklänning med trekvartsärmar och färgerna är cerise och guld. Nån som sett den i sin butik? Måste köpa som julklapp till mina småtjejer
    Ja jag har sett den här.
  • Nifelheim

Snigelina: Jag tittade men la det inte riktigt på minnet. Har ju bara en son och kunde inte komma på vem jag skulle kunna köpa den till annars så det kändes nog inte så viktigt.

• Nifelheim

Om jag tänker på samma klänning som Snigelina så är det mer en utklädningsklänning kanske. Iaf trodde jag att det var en sån, men den hängde iofs bland de vanliga kläderna.

• Nifelheim

jollydolly: ungefär det svaret fick jag av Lindex personalen här när jag frågade. De har en lista på vad som ska finnas på rean, och sen så rear de även de uddaplagg de har och vill bli av med. Priserna får de däremot sätta relativt hur de vill sa hon iaf. Därför har inte alla butiker samma priser

• Nifelheim
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-11-05 08:29:13 följande:
    Men de borde väl ändå rea ut det som lindex har som rea på nätet? I min Lindexbutik var inte några av bodysarna på nätet nedsatta i butiken, dåligt tycker jag.
    Jo men de ska ingå i den där listan på vad som SKA reas. Iaf enligt mitt lindex
  • Nifelheim
    annikandy skrev 2007-11-09 12:02:23 följande:
    Nån mer som har fått sms från lindex. slutrea tag 2 betala för 1 gäller alla barn och dam plagg stog d. abstinensen kommer smygande!!! 
    japp japp jag har precis varit och handlat lite (ehum nåja inte så lite kanske) kläder och allt ihop kostade 89:- Mkt bra tyckte jag, Blev 4 långärmade t-shirts i stl 86, ett set med byxa och tröja i stl 80, ett par jeans i stl 80, ett par röda mysbyxor i stl 80 och en body i stl 56. Mkt för pengarna.....
  • Nifelheim
    Lilla Linda skrev 2007-11-09 13:45:27 följande:
    Blir så avis på er som fyndar på rean fanns inge skoj i de butiker jag vart i
    det fanns verkligen inget skoj här heller förut. Men nu hade de hängt ut mer. Säkert sånt som de bara hade ngn enstaka kvar av och då fanns det ju lite iaf.
  • Nifelheim

Jag är ganska senil men var det inte ngn som var ute efter en molnoverall i stl 80?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)