Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Läser att en del skriver att kläderna krymper. har köpt kläder på lindex men aldrig vart med om att dom krymper.

• 3 barns mor

Varför får bara en del rabatt kupong av lindex ?

• 3 barns mor

jag har mailat dom men inte fått svar. kanske är bättre att ringa.
    2007 Mamma skrev 2007-09-27 13:36:23 följande:

Verkar som så.... Jag har inte fått och funderar på att kontakta dem faktiskt! Jag handlar ju massor där!
  • 3 barns mor

såg ett par idag i jakobsberg storlek 92

Lily75 skrev 2007-09-28 23:03:57 följande:
    Puff för bruna plyschsnickisar?Var köpa?
  • 3 barns mor

nån som vet om man får byta på kappahl utan kvitto lappen är kvar men en del är bort rivet där priset ska stå.

• 3 barns mor

okej får åka och kolla dottern fick en tröja i present passar precis . så skulle va kul med en storlek större så hon kan ha den lite längre.

Sassa82 skrev 2007-10-01 21:05:32 följande:
    Jag har fått göra det en gång.
  • 3 barns mor

tack för svar som sagt får åka dit och testa. läste på deras hemsida att man ska ha kvitto för att byta.

Snorky skrev 2007-10-01 21:42:39 följande:
    ja, det ska man få göra. Det har varit uppe i tidningen här då folk blivit nekade just på kappahl o enbart fått byta storlek på plagget, men då gick nån chef in o svarade att man ska få byta till vad som helst i sortimentet.
  • 3 barns mor

har inte heller fått
    2007 Mamma skrev 2007-10-03 09:11:28 följande:

Har alla med LINDEX-kort fått rabattkupongen???? Jag har fortfarande inte fått nämligen....
  • 3 barns mor

vart såg du snigel tröjan i orange. Letar efter nåt orange till dottern. vilka storlekar finns tröjan med sniglar.

Läängtar skrev 2007-10-03 19:35:54 följande:
    Den såg jag idag i brun och oranget... Jättefin, men den såg så bred ut i storlekarna.
  • 3 barns mor

dom fanns på Lindex i Barkarby i fredags.
    mollan nu skrev 2007-10-09 11:36:01 följande:

*ghaaa* Alma har ju vuxit ur sina hängselvelurisar!!!Blir till att jaga 92or!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)