Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ja det är i butik också i akka fall Lindex i gallerian i stockholm

snigelina skrev 2007-10-11 12:14:35 följande:
    Ta 3 betala för 2 på Fix i webshopen, kanske i butik också?
  • 3 barns mor

har också letat efter den i butik men har inte hittat den. så har nu beställt på nätet.

bengke skrev 2007-10-11 18:44:27 följande:
    Är det okej med en H&M-fråga? Någon som sett en tunika med en massa nyckelpigor på i någon affär? Jag har sett den på nätet, men "vår" affär visste inte vad jag pratade om.
  • 3 barns mor

våran är också fin i trycket

Snorky skrev 2007-10-11 22:10:49 följande:
    Jo, ni som har den gråa tröjan med rosa gitarrer, släpper trycket o blir alldeles sprucket för er?? jag har tvättat sonens 2 ggr o det börjar bli fult. Hörde med en som tvättat tröjan en eller två gånger och hon kunde inte ens se vad det föreställt för nåt på den tröjan! Så hon ska reklamera. Jag tycker ju den tröjan är såååå himla fin... har ingen lust att reklamera... men samtidigt vill jag inte ha den när den blivit så ful ju!
  • 3 barns mor

vill också ha kuponger. fick inga sist när ni andra fick.

• 3 barns mor

vilket lyx ni har som får rabattkuponger. drar kortet när jag handlar så man borde ju få nångång fast man inte handlar så ofta.

• 3 barns mor

man måste nog dra sitt kort ofta för att få hem rabatt kuponger. är medlem handlar inte så ofta men drar kortet när jag handlar men har bara fått kupong 1 gång detta år.

• 3 barns mor

tror dom kostar 129 kr. har ej köpt men tittat på dom. vart boru finns några kvar på lindex i barkarby (stockholm )

xenaa skrev 2007-10-22 23:14:07 följande:
    en tråd för mig.- köper de mesta på lindex hihi.men nu har jag inte varit där på ett tag. vad kostar dem velour hängslebyxorna.? ursnygga ju
  • 3 barns mor

la in bilder i bildtråden. fick länka är inte plus meddlem men varför blev dom så små bilderna ?

• 3 barns mor

nej

lillajag82 skrev 2007-10-23 12:32:31 följande:
    tryckte du på bilden i galleriet innan du kopgerade bilden o la ut länken
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)