Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin
    Miniigirl skrev 2007-10-19 18:45:35 följande:
    Hej! ber om ursäkt till alla som störde sig på att jag skrev inne på bildtråden! visste inte att det var förbjudet!!å nu till frågan=)dom där jättefina plyschsnickarbyxorna! vet någon om dom finns på lindex hemsida att köpa? å samma med den där hel plyschdressen?
    Jag tror ingen av dessa funnits på hemsidan, finns iaf inte nu för de var populära må du tro
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin

Line80: köpte du uggledressen nu och vilken stl fick du tag i??
    Lollypop: Var det uggletröjan du hittade i stl 92 alltså - var handlar du ?

• philmKarin
    Line80 skrev 2007-10-19 20:44:37 följande:
    vilken uggledress?
    Oj det var visst Snorky som lade in bilden i bildtråden Generad. Dressen var från augusti ser jag i tidigare inlägg.
  • philmKarin
    mian71 skrev 2007-10-22 10:58:18 följande:
    Kan ju tillägga att jag sydde kantbandet med tvillingnål för att täcka in kanten på kantbandets baksida, det skulle fransat sig annars. Nu finns där en bild på min Lindexkille i Pyssel-mappen. Med de så omtalade velourhängslisarna!
    Nämen oj va proffsigt Sprättade du bort kantbandet och sydde fast det igen... tänkte att man skulle göra en enkel fåll bara Generad. Jag har ju som tur är en tjej så hon får ha den i tunikamodell . Har dock funderat på att göra om bodysar till tröjor men då finns det ju inget kantband att återanvända .
  • philmKarin

Jag tror det skulle bli jättebra på min smalfis . Finns ju bodysar upp till 92 min tjej har ju 80 som störst och jag har tröttnat på bodysar för länge sen men det finns ju några riktigt fina nu som kanske ska få bli tröjor istället...

annie dark skrev 2007-10-22 11:22:47 följande:
    Går det att göra om bodysar till tröjor, om man köper en strl större kanske eller, blir de inte smala?Smart verkar det iaf.
  • philmKarin

Fungerar tvillingnål på vanlig maskin alltså . Måste köpa ny maskin och tvillingnål isf .

• philmKarin
    Blue Vapor skrev 2007-10-22 12:12:17 följande:
    Glömde säga att det fanns i FREDAGS eftermiddag i alla fall
    Om du menar den som finns baby så fanns det en 4-5st kvar i Täby C i fredags också.
  • philmKarin
    Blue Vapor skrev 2007-10-22 12:15:19 följande:
    Ja precis, den på baby!
    Den är superfin Men jag tyckte också att den såg liten ut... Vi ligger ju i gapet mellan baby och småflick just nu.
  • philmKarin
    aneka skrev 2007-10-22 12:42:31 följande:
    frågar igen om det är nån som vet var den randiga tunikan finns kvar i storlek 98? kan de skicka hem den om man ringer?
    Har inte ens sett den än på mitt lokala Lindex. Hur menar du skicka hem - till dig? Jag tror att de kan skicka mellan butikerna iaf här i stockholm men då måste du be butiken som har den skicka för jag tror inte din likala butik orkar leta upp vem som har den till dig...
    Skicka den till din adress tror jag inte att de gör.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)