Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hihi.. lägger in ett par bilder på min skrutta också...för vi kan väl inte få nog av den där overallen?
    025.JPG   Provar sin nya overall

Hon är 1 år så hon är egentligen för stor för bebisoveraller men det bryr vi oss inte om eller hur

Ang. stjärnbodysarna som tappar i färg... är det de vita som fanns med både röda och blå stjärnor? Har nämligen både body och T-shirt i garderoben som aldrig tvättats

Tycker att Lindex ändrat sig bara på det året som jag haft barn... När jag var gravid så var det inte så upphetsande kläder direkt men sen kom de första kopierna och de märkte väl att det sålde så sen dess har det ju sprutat ut kopior - inte mig emot

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    milimina skrev 2007-09-06 09:35:59 följande:
    finns det?? den missade jag junior hade en turkos/brun förut och den är ju så läcker! jag får nog ta en sväng till snart... åh nej så tråkigt
    Tror inte det är samma tröja... du menar den som fanns på baby och hade små hjärtan (fanns ocksp i rosa). Nu har det kommit en grön med mörkgröna stoora äpplen från 86 och uppåt - supersnygg men lite för stor för min lillfis
  • philmKarin
    philmKarin skrev 2007-09-06 09:43:35 följande:
    Tror inte det är samma tröja... du menar den som fanns på baby och hade små hjärtan (fanns ocksp i rosa). Nu har det kommit en grön med mörkgröna stoora äpplen från 86 och uppåt - supersnygg men lite för stor för min lillfis
    Man får inte glömma att kolla på den avdelningen för ibland är de ju små i storlekarna (som våran älskade bruna nalle-skalle tröja )
  • philmKarin
    milimina skrev 2007-09-06 09:46:17 följande:
    var det hjärtan? jag har för mej att det var äpplen haha men ja den menar jag men är det den gröna med mörkgrönt mönster så är det nog den jag köpte! jag fattade bara inte att det var äpplen och jag köpte en strlk större. han växer väl i den förr eller senare
    Nääää... tänkte äpplen men tydligen skrev fingarana hjärtan ... Äpplen var det ju såklart jag menade...
  • philmKarin
    LillaÄrtan skrev 2007-09-06 09:48:44 följande:
    Vill också vara med!Enda klädaffären i stan är Lindex, så det blir en hel del därifrån... Ja, det mesta faktiskt.Ska ha bebis i oktober o köpt den bruna lurviga overallen från Lindex, men ser att ni surrar om nån Molnoverall, kikade in hos Vilmas Mamma och kikade in den.SÅ SNYGG! Måste bara ha den... Men verkar inte finnas i webshoppen och ej heller i min Lindexbutik
    Kom ju till de flesta butikerna igår så den är nog på väg! Allt kommer ju sedan tyvärr inte upp i webshopen
  • philmKarin
    LillaÄrtan skrev 2007-09-06 09:55:02 följande:
    Måste alltså in på Lindex IDAG Har en bekant som jobbar där... Kanske jag skulle smsa henne & fråga om den kommit in...  Ang. Äppel/Hjärt-tröjan. Om det är den som jag köpt åt dottern i grönt? (Har bild i mitt galleri under shopping!) Jag har BARA sett äpplen medans sambonf rågade mig vart hennes HJÄRT-tröja är... Fattade inte vad han surrade om. Det är ju både och. Jag har missat
    Hehe där ser man... det var den tröjan jag tänkte på iaf
  • philmKarin
    Micjah skrev 2007-09-06 10:11:22 följande:
    Någon som har artikelnumret på molnoverallen? =)
    5966614
  • philmKarin
    skrattmaja skrev 2007-09-06 13:49:03 följande:
    vad dumt, jag har bestäält via nätet och sedna hämtr ut i butik, så jag hoppas att den kommer..... det var vissa strolekar som var slut, vet ju inte hur stor din lilla är!
    Får man betala frakten då ändå...eller?
    lollypop skrev 2007-09-06 13:48:57 följande:
    Ah ja, förra årets MOLO-kopior va inte fy skam
    Killvarianten var supersnygg men tjejvarianten var asful med öron ?!? Det är det sämsta med Lindex - att alla tuffa kläder är till killar (hindrar inte mig från att köpa dem till Tyra iofs )
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-06 16:23:58 följande:
    snart ska jag åka å hämta den fina moln overallen.. kommer bli min för endast 139:-snacka om gratis
    Varför det om jag får fråga ?!?

de rutiga byxorna är verkligen fina!!! Var också och kände på dem men de fanns bara i stl 68 kvar .
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-06 16:36:47 följande:
    varför ang vad?jag hittade rutiga byxorna på stora tjejsidan så dom ska jag köpa till dottern.. tror dock att dom blir för tjejiga till sonen men dom på babysidan såg ju mera unisex ut.. synd!
    Glömde jag säga det Jag menade varför du bara betalar 139:- förståss! (Inte varför du snart ska åka och kköpa den fina molnoverallen *asg*)

Kollade upp: det kostar endast 19kr att få paketet leverarat till närmaste Lindex - HELT klart värt det om man får den storleken man vill ha!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)