• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Molnbodiesarna finns i Örebro... men de imponerade inte på mig så det blev inga här.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    gosmamman skrev 2007-10-03 19:15:25 följande:
    Hej alla lindex bitna. Om någon skulle se snuttefilten som min dotter har på bilden på just "ditt lindex" så skulle jag bli överlycklig om ni ville skriva det till mig här på FL.Min lilla minsting är sååå kär i sin snuttefilt och vi har haft 2 st men tappade bort den ena förra veckan och jag tycker det är så bra med 2 st när man behöver tvätta en osv.Så ser du den på ditt lindex, skriv en rad så ska jag kolla om jag har några kontakter i närheten.(ps köpte den för 1år sen men jag håller tummarna ändå DS)
    den där är det nog i princip omöjligt att få tag på i  butik igen. Den var jättepopulär. Däremot såg jag en sån på tradera här om dagen...
  • Snorky

Asså snigeltröjan är ju bara ett MÅSTE!!!! Tur att den är i stora storlekar för det är stora killen som är i mest behov av tröjor!

• Snorky
    Lokatt skrev 2007-10-03 22:22:22 följande:
    finns snigel tröjan på hemsidan? vet att det bara är att gå in och kolla, men om någon vet snabbt så är det smidigare *lat*
    jag tycker det brukar ta typ en månad innan kläderna man hittat i butik kommer upp på hemsidan! kanske inte alltid är så dock?!? men rent generellt så är de så seeeega där.
  • Snorky

Varför måste det stå på trycken på de ekologiska kläderna att de är ekologiska?? Det förstör hela plaggen tycker jag! Annars gillade jag bodyn, om det bara hade varit grodor o inga returpilar eller fula pratbubblor!

• Snorky
    Lokatt skrev 2007-10-03 22:48:08 följande:
    Ja de är ju det ofta. Dummast av allt är ju att dom inte ens tar in hela sortimentet!
    ja, verkligen... tycker det är askasst sortiment i webshoppen och dessutom känns allt gammalt.
  • Snorky
    Mstery skrev 2007-10-04 00:04:01 följande:
    Måste bara tipsa om dom här jag köpte på kappahl i brunt /turkos för 99kr
    de där har jag klämt många gånger på, men visst finns de bara upp till stl 68?? jag har iaf inte sett större... synd!
  • Snorky
    marremus skrev 2007-10-04 07:45:48 följande:
    Jag frågade i fredags på kappahl om de fanns i storlek 74 men de tillverkades bara upp till stl 68
    snacka om värdelöst... det är ju när de blir större som hängselbyxor är bättre tycker jag. Innan har vi knappt använt det alls, för det blir så knöligt etc.
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-04 10:11:58 följande:
    ok jag har de bruna och rosa å de har som sagt varit luddfria ska man nu reklmera de rosa så lär man väl få ett nytt par å då kanske man ska ta de rosa med kattskallen ist? de har väl en bredare midjemudd å kanske inte riskerar att vridas? vet nån förresten om dom kostar lika mkt?
    men du får nog inte byta till kattskallen för de finns väl inte på t3b2?? såvida du inte har kvitto på att du inte köpt 3 plagg samtidigt. De var jättekinkiga på det när jag skulle byta, men sen när hon såg att båda byxorna var från t3b2 då gick det bra.
    Här har resåren också vridit sig i tvätten, men jag är noga att vrida tillbaka det efter varje tvätt, annars är det kört. Irriterande ändå. Jag funderar på att sy fast resåren på alla de byxorna vi har...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)