• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

mollan nu skrev 2007-10-17 09:18:32 följande:
    svärmor som har "barn" på 25 och 30 fick rabatterna på 30% och en liten brochyr. Hon fick även en tidning med.
    Lindex kan väl inte veta hur gamla barn man har??! Jag tror man får utskick utifrån vad man handlar... eller så kanske de bara slumpar utskicken?!?!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

Jag tycker också bävernylon är ett hemskt material! Ryser bara av tanken på det... men smaken är som baken!

• Snorky

Jag har också fått 30%-kupong på mailen... kan man typ skriva ut 10 st såna o lösa in eller tror ni systemet känner av det?!?

• Snorky

Frågar igen... tror ni man kan använda samma kupong fler gånger?! tex de som kommer på mailen kan man ju skriva ut hur många gånger som helst! Det jag menar är om man kan använda samma slags kupong fler gånger, eller registreras det på kortet på nåt vis? Vet ju att samma kupong kan användas i butik o webshoppen. Men det borde ju vara samma sak om man får nån annans kupong av de man får hemskickade?! Det funkar eller!? fast det är samma kod på de??

• Snorky

Jag har nämligen varit o shoppat idag! Varsin brun/vit snigeltröja åt barnen, en mössa åt mig, 2 par halkstrumpor (bruna o vita) och  2 bodys + ett par byxor från t3b2 baby (hund m grönt, randig o gråa velourbyxor). Använde dam-kupongen, barn-kupongen + 30% på valfritt plagg (fick på mailen). Men ska in en sväng till stan imorrn med så funderade på att skriva ut en till kupong o använda Om det inte funkar får jag väl ljuga o säga att jag fått den av en kompis!

• Snorky
    Anna2barn skrev 2007-10-18 18:11:36 följande:
    Jag tror att det kanske registreras på ditt Lindexkort. Du kan ju säga att du fått kupongen av din mamma som skulle köpa nåt till ditt barn, men så fick du den så du kan köpa vad du vill.
    jo, det var så jag tänkt... får se om de funkar. Eftersom man kan handla både på webben o i butik med samma kupong så borde det väl inte registreras på kortet?!? Jag ska testa imorrn så får vi se vad som händer!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-18 21:59:56 följande:
    ropar på snorky du och jag har lika stora söner så jag undrar vilken strl hade du valt på jackan?
    haha... bra fråga! Neo kan ju ha sin fix-jacka i stl 86 fortfarande... Jag är också känslig för för stora kläder... jag hade kanske chansat på stl 92, o i värsta fall bytt sen
  • Snorky
    Tina83 skrev 2007-10-19 07:08:55 följande:
    är det nån som köpt den sån här FIX vinterjacka, 3 i 1.www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...funderar på att köpa en sån idag när jag åker till uppsala.30% på 499 blir ju ett kanonpris för en sån jacka! är den helt OK som vår/höstjacka också?
    jag har som sagt den från förra året. Vi använde inte den någe värst eftersom det var så milt förra året, men jag är nöjd med det lilla han använde den iaf. Dock var den väldigt trång i ärmsluten där de satt fleecemuddar... skitkrångligt att få ut händerna. Men det kanske är bättre i år?? Jag köpte hela setet förra året när det var "ta 3 betala för 2" på fix-sortimentet... är det inte det nu också? eller är det slut?
    Jackan är en vinterjacka och alldeles för tjock att ha nu tex, enligt mig. Det är en tunn fleeceväst i (iaf i den vi har), som jag tycker man lika gärna kunnat klara sig utan... så 3-i-1 känns liiite missvisande!
  • Snorky

Jag ska också in till stan nu... ska testa o shoppa för rabatten igen! Får se hur det går!!

• Snorky
    Zvartaliljan skrev 2007-10-19 09:21:13 följande:
    I bildtråden är det EN bild och sen en massa textinlägg på första sidan nu...gör mig liiiite irriterad när jag får bläddra runt en massa för att hitta bilderna på plaggen ni pratar om.  
    ja, folk har lite svårt att läsa!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)