För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag tycker också bävernylon är ett hemskt material! Ryser bara av tanken på det... men smaken är som baken!
Jag har också fått 30%-kupong på mailen... kan man typ skriva ut 10 st såna o lösa in eller tror ni systemet känner av det?!?
Frågar igen... tror ni man kan använda samma kupong fler gånger?! tex de som kommer på mailen kan man ju skriva ut hur många gånger som helst! Det jag menar är om man kan använda samma slags kupong fler gånger, eller registreras det på kortet på nåt vis? Vet ju att samma kupong kan användas i butik o webshoppen. Men det borde ju vara samma sak om man får nån annans kupong av de man får hemskickade?! Det funkar eller!? fast det är samma kod på de??
Jag har nämligen varit o shoppat idag! Varsin brun/vit snigeltröja åt barnen, en mössa åt mig, 2 par halkstrumpor (bruna o vita) och 2 bodys + ett par byxor från t3b2 baby (hund m grönt, randig o gråa velourbyxor). Använde dam-kupongen, barn-kupongen + 30% på valfritt plagg (fick på mailen). Men ska in en sväng till stan imorrn med så funderade på att skriva ut en till kupong o använda
Om det inte funkar får jag väl ljuga o säga att jag fått den av en kompis!
Jag ska också in till stan nu... ska testa o shoppa för rabatten igen! Får se hur det går!!