För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Vad fin den var den där gröna äppletröjan! Kanske ska bli en sån också till sonen. Från TJEJavdelningen...
Vad fin den var den där gröna äppletröjan! Kanske ska bli en sån också till sonen. Från TJEJavdelningen...
Jippie! Endast en overall kvar, och i stl 80! Så nu har jag bytt...
De där rutiga byxorna, fast hängslebyxor, var jag och fingrade på idag... Så himla fina! Fanns tom i hans stl men ajg kände att jag inte ska köpa fler byxor i stl80, har hela garderoben full...
Jag har köpt en HMoverall i 80, som är lite tunnare. En reimaoverall i 86 som är helt GIGANTISK så den förstår jag inte när han ska kuna ha. Antagligen lagom till sommaren... Sen ett par täckbyxor och så ska jag köpa en jacka för det kan vara skönt att ha t ex bara jacka om man ska gå i affärer etc. Sen har jag ju molnoverallen, den kommer jag använda nu i höst och om han ska leka på marken drar jag över galonbyxor eller vindbyxor.
Min kompis köpte den där HM-overallen men den kändes inte alls bra i kvalitén, verkade släppa igenom vatten direkt. Så hon skickade tillbaka den.
Jag var och fingrade på velourbyxorna igår. Men han kommer ha 86 i januari skulle jag tro, och då ska han börja på förskolan... Och det känns inte som så bra "dagisbrallor" det där. Men jag kanske ska köpa dem ändå, han kanske kan ha dem i december istället och vara en liten pepparkaksgubbe.
kiron> jag köpte i stl 80 igår...
Vad konstigt det är det där med kortet. Jag har bara haft mitt i ett halvår, så jag har liksom tagiot för givet att jag visar det varje gång för att få nån årsbonus...! Men de där utskicken får man ju oavsett om man handlar eller inte, man får ju de för att man är medlem! Min kompis har flyttat ut i tjotaheiti där det inte finns några affärer förutom mataffär och kappahl (?) så hon köper numer allt på kappahl. Hon har inte handlat på lindex på ett år, men får fortfarande utskick...
lollypop> hihi, vilken sötnos. Inte direkt retro... Skönt att det kom in en annan bild av lindex också, vi pratar ju bara om retrokläderna (även om jag ÄLSKAR dem!)
Vill också tipsa om Lindex jeans (för oss vuxna). Jag och många med mig har problemet när man köper jeans att de alltid är för långa. Men för mig har lindex jeans funkat så himla bra, de sitter snyggt och slutar precis där de ska. Jag har lite problemområde lår och stuss, och de liksom trollar bort dem! Sen finns det ju också i massa olika modeller, så det finns säkert nån som passar de med andra problemområden.
knin> Den har kommit till ala butiker, men den tar slut snabbt. Jag var i vällingby igår, först köpte jag en i 74 kl tio när de öppnade. Sen ville jag ha en i 80 istället och när jag kom tilbaks var det en enda kvar, stl 80!!! Tur för mig... Men de hade alltså sålt slut alla de hade under dagen igår. De hade väl kanske inte så många men ändå.
stjernan> Då måste nån kommit och lämnat tillbaka en i stl 80 sen, för jag var där och fick den allra sista! När jag kom på morgonen fanns det bara en i 74 och en i 68 som hängde framme, då köpte jag 74an. Men när jag provat den på sonen ville jag hellre ha 80.
Cimelim och Tea> Jag tycker ni absolut ska ha stl 56 till era små bebbar. Min son föddes den 4 januari i år och han hade stl 56 i overall hela vintern. Hade den som åkpåse först innan benen blev längre och han kunde ha den som overall.