• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop> Jag har samma problem... den här storleken är verkligen trist. bara att vänta ut antar jag. Jag ska nog snart börja köpa lite i 86 iofs, brukar ha ett litet lager med några kläder i nästa storlek så att man inte behöver lägga ut multum, när han blir så stor, på ett bräde. Har ju inga storsyskon han kan ärva av heller, så här måste man inhandla allt. Åh så tråkigt...

• solida

Och jag håller med om velourhängselbyxorna. Kunde inte riktigt bestämma mig för om de var fina eller inte när jag såg de i butiken...

• solida

LoKatt> Jag vet inte riktigt... De är ju fina men jag vet inte om de kanske var lite för mycket...ja...retro...för mig. Eller, jag vet inte. Gillar retro, men att det ämndå ska vara lite modern touch på det tror jag. Typ retro-vagnar, de är ju jättefina att titta på när andra har dem, men själv vill jag ah en som ser lite retro ut men är ny, med modernt snitt. Om du förstår. Svammel-sm här.

• solida

lollypop> Ja precis!! ja det var det jag också tänkte, hade de funnits på babyavdelningen och i stl 74-80 hade jag absolut köpt dem till sonen, men jag kan inte se att han ska ha dem när han blir större. Han hade ett par jättefina velourhängslebyxor som var från lindex (förra året), gråa i stl 68. De är så himla fina, och har använt dem jättemycket! Så det är ju inte det att jag inte gillar dem. Bara i de stora storlekarna. Inte så konsekvent med mina åsikter.

• solida

Jag kanske skulle köpa dem ändå, han kommer ju kunna ha dem ett tag till innan han blir "stor"... Ha ha, gud vad jag velar fram och tillbaka. De verkar ju rätt små i storleken. min son är också 73 cm lång (8 mån).
    Jag är nyfiken på de där randiga velourisarna som nån skrev om förut. Hoppas de hade rätt om att de kommer!

• solida

Alexa> japp, min son är ett underbarn. Snart börjar han väl göra kullerbyttor och hoppa på ett ben.
    Det är det jag tänker, sen när ahn kan gå. Då ska han nog gå på förskolan, och där är de ju inte så praktiska. Men han ska ju inte vara där varje dag dygnet runt.

• solida

lollypop> Jag var inte i ditt bildgalleri och gluttade... Den där bruna manchesterjackan från H&M, vad är det för storlek? och vad kostade den?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)