Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Nattugglan skrev 2007-09-09 16:01:02 följande:
    Tack! Ja jag är väldigt glad i det kortet eftersom det kan vara den första och sista gången han träffar henne... Så är det någon som har en likadan overall, den myspys bruna??
    Köpte en sådan till Kotten i magen, men bytte till en Molnoverall istället!
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Jag tycker personligen att det är finare med mudd änn enbart resårband.. Önskar att de från strl 86 var som de på bebis sidan.. Med MUDD

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Hoppas att mitt lindex fått in velourbrallor nurå!
    Imorgon ska jag in o kika.. Köpte lite MIX 3 tänkte jag.
    Imorgon börjar dottern dagis, spännande! Och bra med lite nya dagiskläder.. Annars använder hon mest jeans & sånt och det kan ju inte tänka mig vara SÅ praktiskt & skönt att ha på dagis.

• LillaÄrtan
    bouncer skrev 2007-09-10 00:40:59 följande:
    Nu blir jag väl strypt, men... H&M har ett par jättesöta bruna velour-hängselbyxor med Bambi på. Såg att ALLA ville ha brun velour...
    Bambi.   
  • LillaÄrtan

Mitt Lindex hade inte fått in nå velourbrallor alls, inte ett enda par finns att köpa!
    Skitbesviken då det var just de jag skulle handla idag.. Men blev prick- och gitarrbody iallafall. Knasigt att bodysarna finns upp till strl 92 men byxor bara till strl 80...

• LillaÄrtan

Säger också brun & rosa

• LillaÄrtan
    grabbarnabus skrev 2007-09-10 19:44:16 följande:
    Alltså jag har problem vad jag ska ha för mössa till min lilla tjej till molnoverallen, hjälp mig............
    Jag med. Fast jag vet dock inte om jag får en tjej eller kille
  • LillaÄrtan
    grabbarnabus skrev 2007-09-10 19:48:06 följande:
    hahahah......ja då får det bli en vit kanske?Jag vill ha en så det syns att det är en flicka, löjlig jag vet, men jag har redan 2 grabbar som har grabbiga mössor
    Nej men det förstår jag
    Men det var nån annan som hade köpt en från HM och hade bild här tidigare i tråden... Sån har min dotter också, fast nu är det ju inte hon som skall ha overallen.. Så!
    Köper nog nån vit mössa... Hade velat haft från Kikkid men dem har ju inga helvita!
  • LillaÄrtan

Åh så funkade de inte... Sidan 2 iallafall. Längst bort till höger längst ner. Finns ljusrosa & vit!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)