Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

babykaboom skrev 2007-09-24 16:55:12 följande:
    LillaÄrtan,tack för svar!Så molnoverallen är inte jättevarm då?Kan man ha den på sommaren t.o.m? Då kvittar det ju vilken storlek jag köper, då kommer den ju iaf passa nån gång?Tror jag ska köpa en 62 (våren) eller strl 80 (till hösten)... om det finns nåna kvar överhuvudtaget!!! Tack!
    Haha, på sommaren tror jag inga bebisar har overall

Det är ju en fodrad fleeceoverall
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Min sambo har fortfarande inte kommit hem från jobbet och vi har inte ätit middag änn, så jag får nog ge upp hoppet om att få fa på Lindex idag... Fundersam *Suckar*

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    babykaboom skrev 2007-09-24 16:58:27 följande:
    haha vad vet jag! Mitt första barn! jag tänkte typ på sommarkvällarna om det är kyligt... men uppenbarligen behövs inga overaller då..??? tack...
    Haha jag har då aldrig haft vinteroverall på min dotter mitt i sommaren. Kofta möjligtvis... Men inte nån overall
  • LillaÄrtan

Min tjej blir ju 2 år i december och hon har ännu strl 74 på jeans från bebissidan på Lindex. Medans hon har strö 92 på tröjor från "storbarnavdelningen" och 92 i byxor därifrån också... Knasigt det kan vara! Imorgon när min tjej är på dagis ska jag på stan. Kika Lindex förstås. Det är den ENDA affären vi har här i stan. Ja, några lokaka butiker, men inga barnklädesaffärer alls förutom Lindex.. Så det mesta.. typ ALLA klädier blir därifrån. Rikitgt trist men sant!

• LillaÄrtan

Ny bild i bildtråden

• LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-26 12:22:15 följande:
    Tillbaka från Lindex Köpte två hängsletunikor till tjejerna, ni vet de som finns i vitt/beige/brunt/rosa, de har kommit i ny färg nu! De älskar sina rosa, så då passade det ju bra med en till Sen blev det ett par lila strumpbyxor med äpplen också.Velouroverallerna till baby hade tyvärr inte kommit in här.
    Vill se bild på tunikorna!!
  • LillaÄrtan

Suuuperfin!!

• LillaÄrtan

Näe, jag tycker inte den var de minsta julig.. Orange & brunt hör inte julen till

• LillaÄrtan
    Zvartaliljan skrev 2007-09-26 15:50:33 följande:
    Det tycker jag att de gör! Orange julapelsiner och bruna pepparkakor
    Nja.. Det var kanske lite långsökt
    Apelsiner äter jag året om...
  • LillaÄrtan

Tycker att kläderna på tjejsidan är väldigt små i strl. Min tjej har 74/80 från bebissidan men även 86/92 från storbarnsidan

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)