Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

*pust, stånk och stön*

Nu har jag kollat igenom alla sidor sen i eftermiddags (gu va här skrivs ) och det har nästan tagit mig en timme
    FL är sååå seeegt ikväll Eller vad upplever ni!!!???

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop

Kollade i bildtråden!

Många nya jättefina bilder!!!

Än en gång TACK till alla som bidrar till att denna tråd samt bildtråden går så bra!
    Riktigt trevligt!!!

• lollypop
    babykaboom skrev 2007-09-24 22:22:56 följande:
    Snorky,tack för tipset!Och för förklaringen... så vagnen räknas lixom som ett plagg? Jag trodde man skulle klä mer på barnet än på sig själv eftersom barnet ju ligger still... Medan jag ju rör mig och får upp värme på det sättet! Men man lär sig alltid nåt nytt... Kanske får jag skippa den overallen då... har ju redan en i strl 50 och en i 56. Inte kan man väl behöva två overaller i strl 56, eller? Fast visserligen, om 56 blir smutsig behövs ju en reserv... En strl 80 kan man väl ha till en ca 10 månaders, va?Förlåt att jag tjatar... men har ingen aning om hur snabbt de växer, de små liven. Och som ni läste tidigare, så var jag ju redo att sätta en vinteroverall på min sommarbebis...!!! Oj vad jag har mkt att lära!
    Squeezetoy skrev 2007-09-24 22:33:10 följande:
    Njae, inte säkert. Min pojk är snart 6 månader och har 80 på kläder. Vi har lagt undan nästan alla 74 bodys eftersom de är förkorta i ryggen. På sin 5 månaderkoll var han 71cm lång. Men min brors pojk vet jag att jag köpte stl 80 till i present till hans 1års-dag och då satt 80 perfekt på honom. Så det är vääääldigt olika hur barn växer. Sen skulle jag nog vilja säga att man inte ska köpa kläder för riktigt hur långt in i framtiden som helst. Nästa höst kommer det säkert att finnas någon ny snygg overall man vill ha. Dessutom, innan man träffat sitt barn så vet man ju inte riktigt vilken "stil" de har. Du kanske får en rååååååsa tjej, eller en riktigt svart kille, förstår du?
    Min dotter är 14 månader och har storlek 74 (80)
    Tänk så olika de små liven kan vara!!!
  • lollypop
    snigelina skrev 2007-09-26 14:55:32 följande:
    Har lagt in en ny tunika i mitt galleri, så om nån plus-are har lust kan den lägga in den i bildtråden
    Done deal!
  • lollypop

Jag tyckte också den var fin!
    Men fick lite julkänsla... Fundersam

• lollypop
    snigelina skrev 2007-09-26 15:02:42 följande:
    Haha! Ja, min Nora valde att ha sin rosa idag på dagis och fröken kommenterade "Åh, har du din fina pepparkakströja idag..!"Men ungarna älskar den
    Ja, jag tänkte också direkt på pepparkakor!
    Jättefin i alla fall
  • lollypop
    Zvartaliljan skrev 2007-09-26 15:50:33 följande:
    Det tycker jag att de gör! Orange julapelsiner och bruna pepparkakor
    Du har inget oranget eller brunt till mig!!!???
  • lollypop
    Zvartaliljan skrev 2007-09-26 15:58:09 följande:
    Jag har massor men din lilla tjej har ju växt ifatt (eller kanske t.o.m växt om?) min!
    Syftade iofs på nåt nytt!

Jag var sååå sugen på dina skor I den regionen växes det inte lika fort
  • lollypop
    Zvartaliljan skrev 2007-09-26 16:09:11 följande:
    Inte här heller. Maias fot mäter bara knappt 11cm Köpte strl.19 i vinterskor till henne! Hur stor är din lilla tjej nu??
    1 år = 8200 g och 72 lång. Hon är 14 månader nu!
    Dom var inte riktigt nöjda på BVC Förvånad  så vi ska dit för extrakoll om en vecka!
  • lollypop
    seSSa skrev 2007-09-26 16:35:44 följande:
    tycker d låter lite lite också... min son på 8 månaders kontrollen vägde 9165 gram och var 76 cm lång.. men d e ju också så att alla växer olika
    Sen ska kanske tilläggas att hon var en liten snäcka redan vid födseln...
    2595 g och 45 cm
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)